Translate

יום שישי, 17 באפריל 2020

מתנדבי עמותת "רחשי לב" התנדבו לסייע למד"א בקשר עם מחלימי הקורונה שמעוניינים לתרום פלסמה בשירותי הדם של מד"א. מאת שרית יוכפז

מתנדבי עמותת "רחשי לב" התנדבו לסייע למד"א בקשר עם מחלימי הקורונה שמעוניינים לתרום פלסמה בשירותי הדם של מד"א

עמותת "רחשי לב", אשר עוסקת במתן סיוע ותמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, התנדבה לסייע לשירותי הדם של מגן דוד אדום, אשר פועלים בימים אלה להתרמת פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה) מאנשים שהחלימו מהנגיף.

במסגרת שיתוף הפעולה, יפעל מוקד העמותה בשירות מד"א, לתיאום ביצוע תרומות פלסמה על ידי המחלימים מנגיף הקורונה. בנוסף, יסייעו אנשי העמותה בהסעת תורמי פלסמה אל מרכזי שירותי הדם של מד"א והחזרתם לבתיהם.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "איסוף פלסמה ממחלימים הוא בין המשימות החשובות שאנו עוסקים בהן, במסגרת המאמץ הלאומי להתמודדות עם נגיף הקורונה. שירותי הדם של מגן דוד אדום, בראשותה של פרופ' אילת שנער, מרכזים את איסוף הפלסמה מהמחלימים בישראל, ומעבירים אותם לחולים המאושפזים במצב בינוני וקשה בבתי חולים ברחבי הארץ. אני מברך אל התנדבות חברי עמותת 'רחשי לב' למען הצלת חייהם של חולי קורונה."

חולי קורונה אשר חלפו לפחות 14 יום מהחלמתם המלאה, מוזמנים לתרום פלסמה, בהליך פשוט ביותר. לשם כך, ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101, ומעתה גם למוקד תרומות הפלסמה בעמותת "רחשי לב" בטלפון 03-5150010.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה