Translate

יום שלישי, 24 במרץ 2020

סגן שר הבריאות אבי דיכטר ושר החינוך הרב רפי פרץ בביקורו במד"א במוקד הלאומי של מד"א בקריית אונו ועמדו מקרוב על פעילות מד"א בנושא נגיף הקורונה. מאת: שרית יוכפז

                                        סגן שר הבריאות  אבי  דיכטר


סגן שר הביטחון ח"כ אבי דיכטר ביקר במוקד הלאומי של מד"א בקריית אונו ועמד מקרוב על פעילות מד"א בנושא נגיף הקורונה
                    מאת: שרית יוכפז

חבר הכנסת וסגן שר הביטחון, אבי דיכטר, סייר בשירותי הדם של מגן דוד אדום בתל השומר, במוקד הארצי של מד"א בקרית אונו ובשלוחות הייעודית שהוקמו במיוחד עבור מענה לאזרחים באוהל במתחם המוקד הלאומי של מד"א וסייר בחטיבת הביניים ע"ש שמעון פרס הסמוכה שהוסבה גם היא למוקדי מד"א בנושא הקורונה, כאשר כל הכיתות הפכו לחדרי מוקד ובכל חדר עד 10 מתנדבים השוהים במרחק של 2 מטר אחד מהשני, כפי שמשרד הבריאות מחייב.

מנכ"ל מד"א, אלי בין סקר בפניו את פעילות מד"א וסיפר לו על מתחמי ה"היבדק וסע" שמד"א הקים בימים אלה, אליהם מגיעים אזרחים לגביהם יש חשד שנדבקו בנגיף, ומבוצעת להם בדיקה כשהם ישובים ברכבם.

ח"כ דיכטר הביע עניין רב בהליך הטיפול ובסדר הפעולות שאדם צריך לעשות מרגע הופעת סימנים המעידים על הידבקות בקורונה ועל תהליך הדגימות שמד"א מבצע.

סגן שר הביטחון, ח"כ אבי דיכטר: " שמחתי לבקר בבנק הדם ובמוקד מד״א ביחד עם ידידי המנכ״ל אלי בין. היערכות אנשי מגן דוד אדום בתקופה קשה ומורכבת זו של מתקפת הקורונה, ראויה להערכה. שאפו לאלי ולאנשי ומתנדבי מד״א. פרופ' אילת שנער המופקדת על בנק הדם, הציגה את המקום והדרך שבה נשמר נתיב החיים בישראל כשמדובר בתרומות דם. אני קורא למי שבריאותו תקינה ועומד בהנחיות, להגיע ולתרום דם. זה בריא וזה מציל חיים."       

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שמחנו לארח את סגן השר דיכטר במוקדים הייעודיים שמגן דוד אדום הקים למען המלחמה בנגיף הקורונה ולהסביר לו מקרוב אודות הפעילות האינטנסיבית של מד"א בשבועות האחרונים, מרגע התפשטות הנגיף בישראל. מד"א עומד בחזית המאבק ועובדיו ומתנדביו עושים לילות כימים בכדי להעניק את המענה המקצועי והטוב ביותר לאזרחי ישראל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שמחנו לארח את שר החינוך רפי פרץ ולהציג בפניו את פעילות מד"א בימים אלה ובעיקר את פועלם של בני הנוער המתנדבים שלנו שלוקחים חלק במשימה הלאומית של מד"א ופועלים בצורה מקצועית ומעוררת הערכה".



שר החינוך הרב רפי פרץ בביקורו במד"א 
"אתם עושים עבודת קודש במסירות נפש גדולה למען הבריאות של הציבור"
 מאת: שרית יוכפז
 ''


להורדת וידיאו מביקור השר במד"א https://we.tl/t-tojlZC3Rh8 

שר החינוך רפי פרץ, סייר אתמול (ב') במוקד הארצי של מד"א בקרית אונו ובחטיבת הביניים ע"ש שמעון פרס הסמוכה שהוסבה גם היא למוקדי מד"א, כאשר כל הכיתות הפכו לחדרי מוקד ובכל חדר עד 10 מתנדבים השוהים במרחק של 2 מטר אחד מהשני, כפי שמשרד הבריאות מחייב.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, סקר בפניו את פעילות מד"א בנושא הטיפול בנגיף הקורונה, ועל מתחם ה"היבדק וסע" שמד"א מפעיל בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע, אליהם מגיעים אזרחים שנמצאים בבידוד בית ופיתחו תסמינים שם מבוצעת להם בדיקה כשהם ישובים ברכבם. השר פרץ התעניין במיוחד בפעילות מתנדבי הנוער בארגון, אותם פגש בכיתות שהוסבו למוקדי 101 ואף ענה לשיחה של אזרחית שהתקשרה למוקד הקורונה ובליווי מתנדבת נוער מד"א השיב לה ונתן לה מענה בצורה מקצועית.

שר החינוך הרב רפי פרץ שהתרשם מאוד מפעילותם של מתנדבי הנוער של מד"א הודה להם באופן אישי, הביע את הערכתו הרבה ואמר "אתם עושים עבודה נפלאה, התרומה שלכם אדירה. אתם עוזרים במשימה הכי קשה שיש לנו היום במדינת ישראל. אתם, בני הנוער, מסייעים למדינת ישראל במאבק הקשה הזה נגד התפשטות הנגיף." עוד הוסיף השר "מד"א עושים בחודש האחרון עבודת קודש ומסירות נפש למען בריאות הציבור, בלי הפסקה, בכל שעה ביממה, בכל מקום בארץ. אתם עושים זאת גם בשגרה אך במצב חירום כמו שאנחנו נמצאים בו כעת הם ממש מתעלים על עצמם למען מדינת ישראל. מגיע לכם מלוא הפרגון  ." 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה