Translate

יום חמישי, 27 ביוני 2019

ענת אשר הנטורופתית של הסלבס הכי חטובים בארץ ומפתחת בלעדית של שיטת ה FIT&ZONE בישראל. מאת: שרית יוכפז


ענת אשר

הנטורופתית של הסלבס הכי חטובים בארץ
ומפתחת בלעדית של שיטת ה FIT&ZONE בישראל

כיום, באורח החיים התובעני מצד אחד והמודרני מהצד השני, כל אחת רוצה להנות מאורח חיים בריא ומתזונה נכונה ולא להיות משועבדת לכל מיני דיאטות מגבילות וקשות.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏‏לעמוד‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
צילום: שרית יוכפז

כמו הרבה נשים, גם ענת אשר (נשואה + 3), התמודדה במשך שנים עם ניסיונות לשמור על משקל גוף תקין וחיוני. היא התעמלה שעות ארוכות בכדי לשמור על גזרתה, ניסתה דיאטות ללא לחם, ללא חלב, ללא בשר, ללא ללא ללא. כולן הסתיימו בירידה ומיד עלייה. היא הקדישה זמן רב בחיפוש אחר התפריט הנכון. אל שיטת ה-ZONE נחשפה ענת לפני כ-8 שנים ומאז השתנו חייה. היא הפחיתה ממשקלה 30 ק"ג וחשוב מכל: היא נפטרה מכל הדיאטות הקיצוניות בכך שלמדה לאכול נכון ומאוזן ...לאחר שצלחה בעצמה את השיטה ועשתה לה התאמות לחיים המודרניים היא הקימה מרכז מידע ללימוד "לאכול, להנות ולרזות" המוכר גם שירות דיאטה באון ליין או בפגישות בקליניקה שלה ללימוד שפת הזון ולהטמעת תהליכי שינוי שיביאו לתוצאות.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏שולחן‏ ו‏מזון‏‏‏




בנוסף, מתחזקת ענת עמוד אינסטגרם ובו למעלה מ 1,000 מתכונים לפי השיטה ע"מ לאפשר לאנשים גיוון ולסייע להם בשינוי בחייהם.

שת"פ קולינרי עם "ארקפה"
ענת אשר, חוללה מהפכה של ממש כשפצחה בשת"פ קולינרי עם רשת "ארקפה" אשר במסגרתו היא השיקה בסניפי הרשת 2 מנות חדשות בתפריט לפי השיטה הפופולארית:
כריך זון וסלט זוקיני, שהורכבו לפי שיטת הזון, ביחס קבוע של פחמימות, חלבונים ושומנים.

שיטת הזון מבוססת על 5 ארוחות מאוזנות מדי יום. אותו תפריט ביחס קבוע מכונה "בלוק", ולכל מטופל נקבע מספר הבלוקים היומי לפי פרמטרים כמו: מין, גיל והיקף הפעילות הגופנית.

ענת אשר, מנכ"לית fit & zone: "כל מי שאימץ את שיטת הזון למד להכיר ולזהות את רכיבי המזון הקיימים, ולהתאים לשגרת יומו תפריט בריא ומאוזן. אני שמחה שכעת גם לקוחות ארקפה יוכלו להמשיך לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן גם כשהם אוכלים מחוץ לביתם. אני מתכוונת לפעול למען שיתופי פעולה נוספים עם רשתות מזון גדולות ומאמינה שעד סוף שנת 2020 ייסגרו נוספים...".

שיטת FIT&ZONE הינה דרך חיים המאפשרת לכל אחד ואחת לאכול נכון ומאוזן מבלי לוותר על הנאות החיים: בלי אבקות קסמים, ללא טבליות מהירות וללא הרעבה עצמית! הסוד הגדול של השיטה הינו :5 ארוחות מאוזנות מדי יום! כל ארוחה מכילה יחס קבוע של פחמימות חלבונים ושומנים. אותו תפריט ביחס קבוע מכונה "בלוק", ולכל מטופל נקבע מספר הבלוקים היומי לפי פרמטרים כמו: מין, גיל והיקף הפעילות הגופנית


 יח"צ ציפי רומנו וחיה גבריאל
 צילום: איל לייבל
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
מימין שרית יוכפז עם ענת אשר -  מנכל"ית  לאכול, להנות ולרזות FIT&ZONE
054-8181855
https://fitnzone.co.il/

מומלץ. התקיימה מסיבת עיתונאים  בנושא ברמת השרון. במתחם האוס.




תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏

תגובה 1:

  1. חברים של יום טוב, קוראים לי אנטוניו לורה מישראל, אני רופאה במקצועי מנתח, אני בת 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק חלק לאיות של כתיב אהבה ובאופן מפתיע כבר היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק