Translate

יום רביעי, 5 ביוני 2019

חברת "אתרים" של עיריית תל אביב-יפו וקבוצת "הולמס פלייס" תארח החל מה-6 ביוני ברחבת הדק בנמל תל אביב את מועדון הכושר הראשון מסוגו בארץ. מאת: שרית יוכפז

מועדון הכושר XPORT ייפתח תחת כיפת השמיים במרכז הדק של נמל תל אביב
# מתחם ספינינג #מתקני כח #אימוני אירובי #Live DJ'S  ועוד
חברת "אתרים" של עיריית תל אביב-יפו וקבוצת "הולמס פלייס" תארח החל מה-6 ביוני ברחבת הדק בנמל תל אביב את מועדון הכושר הראשון מסוגו בארץ. מועדון ה-XPORT, אשר יבוסס על מתחם ה-"Muscle beach" המפורסם בחוף Venice"" בלוס אנג'לס ושואב אליו אלפי מתאמנים ביום, משתרע על כ-1,200 מ"ר מתחת לכיפת השמיים וימוקם באזור ארגז החול בנמל תל אביב.
ל-XPORT צפויים להגיע מאות מתאמנים ומתאמנות ביום, המחפשים לאתגר את עצמם בכ- 80 אימונים חדשים ואנרגטיים שיועברו על ידי המאמנים המובילים בתחום.
בין המתחמים המובילים אשר יופעלו במקום במקביל יהיו מתחמי אימוני כח ומשקולות, מתחמי אימוני אירובי הכוללים בתוכם זומבה והיפ הופ, אימוני LES MILLS, אימוני קבוצות, אימוני HIIT בקבוצות קטנות (אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה במיוחד), מתחם אימוניSTREETWORKOUT (מתחם סדנאות ללימוד תרגילי בסיס ומתקדמים) ומתחם ספינינג בקונספט מוזיקאלי אחר. את האימונים ילווה DJ שינגן במתחם לאורך האימונים ובכל שעות הפעילות.
לצד האימונים במהלך החודש יתקיימו תחרויות על משימות מעולם הכח, הקרוספיט והקפיצה על חבל. התחרויות יתקיימו בפני הקהל הרחב וישודרו על מסכי ענק, כאשר כל תחרות תכלול בין 3-5 תרגילים ובכל תרגיל מספר חזרות אחר. המתחרים יידרשו לבצע את כל מספר החזרות באופן תקין ולאחר מכן יכולים לעבור לתרגיל הבא, כאשר המתחרה שיסיים ראשון את כל התרגילים מנצח בתחרות.
מועדון הכושר הוקם כחלק מהצבת מתקני הכושר בעיר, הפרוסים לאורך חופי העיר וכן בגנים הציבוריים ברחבי העיר לשימוש הציבור.
תל אביב-יפו היא העיר המובילה בישראל במספר מתקני הספורט לשימוש הציבור במרחב הציבורי כחלק מהמדיניות להוזלת יוקר המחיה על ידי פריסת מתקני ספורט ללא עלות שימוש בלמעלה מ-130 גנים ציבוריים. את רשימת הגנים והפעילויות המלאה ניתן למצוא באתר העירוני

מצ"ב סרטון הדמיה- https://www.youtube.com/watch?v=QEDvYn_hqyo
מועדון הכושר XPORT יהיה פתוח לקהל בימים א'-ה' ובשבתות החל מהשעה 16:00 ועד 20:00 ובימי שישי בין 10:00-17:00.
*הכניסה כרוכה בתשלום סמלי של 15 שקלים ו- 10 שקלים למחזיקי כרטיס "דיגיתל"*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה