Translate

יום שני, 29 באוקטובר 2018

DR. BRONNER’S מציגים: תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר, ייחודי ורב שימושי מאת: שרית יוכפז


                                   DR. BRONNER’S מציגים:
תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר,
ייחודי ורב שימושי


ד"ר ברונר'ס, מותג הסבון הנוזלי והמוצק הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה, מציג לראשונה תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בשוק הישראלי. התרסיס, שאינו ג'ל, משמיד חיידקים במהירות כאשר מים וסבון אינם בנמצא.
התרסיס קל ונוח לשימוש, מותיר על העור תחושה נעימה ולחה ומפיץ ניחוח נפלא של לבנדר אמיתי. בנוסף לפעולת ניקוי הידיים וחפצים שונים- כגון צעצוע שנפל על מדרכה מלוכלכת או מושב האסלה בשירותים ציבוריים- התרסיס יכול לשמש גם כמרענן ומבשם אוויר, מצעים ובגדים ובשעת הצורך אפילו כדאודורנט.

הבקבוק מיוצר מ-100% פלסטיק ממוחזר המכיל 59 מ"ל. התרסיס האורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר, משמיד חיידקים ומנקה באמצעות פורמולה של רכיבים צמחיים טהורים בלבד: אלכוהול אורגני, גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני- זה הכל!
המוצר מאושר על פי תקן למזון אורגני ותקן סחר הוגן ומספיק לכ-500 שימושים! הוא יעיל כמו מוצרים קונבנציונליים אך אינו מכיל כימיקלים מיותרים ומזיקים. התרסיס מנקה, מבשם ומוסיף ניחוח טבעי. הכל במצפון נקי ושקט.

רכיבים: אלכוהול אורגני מפרויקט סחר הוגן (62%)*, מים, גליצרין אורגני, שמן לבנדר אורגני (*הרכיבים מאושרים סחר הוגן ע"י Fair for life).

הצעות נוספות לשימוש: חיטוי כפות הידיים כשמים וסבון אינם בנמצא, בדרכים, בשטח ובחוף הים, במרפאה או בבית החולים, מושב אסלה בשירותים ציבוריים, חיטוי צעצועים וטלפון נייד ועוד. ניתן גם להיעזר בתרסיס למניעת ריחות לא נעימים ע"י ריסוס באוויר או על חפצים עם ריח לא נעים, כדי ליהנות מהניחוח הנהדר של הלבנדר.
קומפקטי וקל- מומלץ בכל תיק.

מחיר מומלץ לצרכן: התרסיס האורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר יימכר בכ-29.90 ₪.
במהלך חודש נובמבר המוצר יימכר במחיר השקה של כ- 22.50 ₪

ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.




למידע נוסף אודות ד"ר ברונר'ס ומוצרי החברה, בקרו באתר https://www.drbronner.com/



סחר הוגן

מאז 2008 חברת ד"ר ברונר'ס מאושרת "סחר הוגן" עבור כל חומרי הגלם העיקריים בהם היא משתמשת (יותר מ-95% מכלל חומרי הגלם החקלאיים) ע"י גוף הפיקוח Fair for life. המעבר של שרשראות האספקה לרכיבים המאושרים כסחר הוגן עושה הבדל עצום בחייהם של אלפי חקלאים ופועלים- ואנו רואים בה השקעה מבורכת. יחד עם משפחותיהם והקהילות בהן הם חיים, החקלאים והעובדים נהנים ממחירים הוגנים, שכר המאפשר להם להתקיים בכבוד וכן מימון פרויקטים לפיתוח מקומי.



אישור אורגני מה-USDA

המשמעות של יושרה אורגנית במוצרי טיפוח היא שגם הרכיבים העיקריים וגם הרכיבים המשניים במוצר מאושרים כאורגניים עפ"י התקן של הפרויקט האורגני הלאומי (NOP) של משרד החקלאות האמריקאי (FDA). תקן זה הינו תקן למזון אורגני.



ללא ניסויים בבעלי חיים וטבעוני

חברת ד"ר ברונר'ס עונה על הדרישות של לוגו הארנב המקפץ (Leaping bunny) של הקואליציה למידע צרכני על מוצרי קוסמטיקה (CCIC). הלוגו מאשר שהמוצר והרכיבים לא נוסו על בעלי חיים. ה-CCIC, קואליציה של ארגונים למען זכויות בעלי חיים, מחייב ביקורת חיצונית כדי לקבל את אישורם.
מוצרי ד"ר ברונר'ס קיבלו גם אישור טבעוני מהארגון Vegan Action, והחברה רשומה בארגון ה-Vegan Society באנגליה. רווחת בעלי חיים הוא נושא מרכזי באקטיביזם החברתי של ד"ר ברונר'ס.



חברת ד"ר ברונר'ס היא עסק משפחתי המחויב לכבד את חזונו של המייסד עמנואל ברונר ע"י ייצור מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לאחריות חברתית וסביבתית והקדשת רווחים לתיקון עולם. שיטות עסקיות מתקדמות הן חלק ממטרת החברה להוציא אל הפועל את הפילוסופיה אשר מודפסת ע"ג התוויות האייקוניות של המוצרים, שנכתבה ע"י המייסד עמנואל ברונר.
ברונר היה בן למשפחה יהודית בגרמניה ודור שלישי לשושלת יצרני סבון. הדעות העיקשות וההרצאות שלו הובילו אותו לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי בשיקאגו, אך ב-1948 לאחר אשפוז של שמונה חודשים, ברונר ברח והמשיך עם המסר שלו בקליפורניה. באותה תקופה הוא החל לייצר סבון מנטה תחת המותג ד"ר ברונר'ס. הוא חילק את הסבון בחינם אך במהרה הבין שאנשים לוקחים אותו מבלי להקשיב להרצאות שלו. כתוצאה מכך, החל לרשום את הפילוסופיה שלו ע"ג בקבוקים בפונט קטן, אשר עדיין קיים באריזות כיום. החברה התפתחה ונחשבת היום ליצרנית הסבון הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה ומותג עיקרי בתחום בשוק הבינלאומי. לפי נתוני המכירות לשנת 2017,  בקבוק של ד"ר ברונר'ס נמכר בממוצע בכל 2.2 שניות במשך כל השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה