Translate

יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

סקר חדש חושף: כל אישה שלישית בישראל מתמודדת עם שלפוחית רגישה מאת שרית יוכפז



סקר חדש חושף: כל אישה שלישית בישראל מתמודדת עם שלפוחית רגישה

מותג ההגיינה הנשית המוביל Always משיק סדרת מוצרים עבור נשים המתמודדות עם שלפוחית רגישה


מותג ההגיינה הנשית המוביל Always פותח רשמית בישראל את קטגורית ספיגת השתן ומשיק סדרת מוצרים חדשה עבור נשים המתמודדות עם הבעיה. הסדרה כוללת: מגני תחתון, תחבושות ותחתונים מעוצבים, בפיתוח טכנולוגי ייחודי המאפשר הגנה מרבית (ספיגה פי 4 יותר מתחבושת מחזור ונטרול ריחות עוצמתי) בתחבושת דקה ודיסקרטית ביותר.
קטגוריית ספיגת שתן הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום מוצרי ההיגיינה הנשית וצפויה לעבור את קטגוריית המחזור בתוך כעשור. מסקר שנערך ע"י מכון המחקר "מדגם" עבור המותג Always, נמצא כי מדובר בתופעה נפוצה מאוד בקרב נשים בישראל, אך עם זאת, עדיין מהווה גורם מבוכה, שכן נשים רבות אינן חולקות את הנושא עם בן זוגן (47.5%), חברות (48.4%), אינן פונות לקבלת ייעוץ רפואי (62.3%) ואינן משתמשות במוצרים ייעודיים לדליפת שתן.

ע"פ נתוני הסקר עולה כי 1 מתוך 3 נשים בישראל (30.6%) מתמודדת עם שלפוחית רגישה. עם זאת, רק 1 מ-9 נשים משתמשת במוצרים ייעודיים. גם נשים צעירות, במיוחד אחרי לידה, פוגשות בתופעה. 1 מתוך 4 נשים (25.4%) בגילאי 30-50 בישראל דיווחו כי הן מתמודדות עם שלפוחית רגישה. מרבית הנשים למדו אודות התופעה באמצעות קריאה באינטרנט (54.9%), בעוד 28.7% בלבד למדו על התופעה מגורם רפואי. עוד עולה מהסקר כי אובדן שליטה על שלפוחית השתן הוא תסמין גיל המעבר שנשים בישראל הכי מפחדות ממנו(29.8%), אפילו יותר מאלצהיימר, סכרת, שחיקת מפרקים ועוד.
במסגרת הסקר, הנשים המתמודדות עם התופעה, דיווחו כי היא גורמת גם לפגיעה באיכות חייהן. כמעט כל אישה שנייה (44.7%) מדווחת על פגיעה באיכות השינה בעקבות שלפוחית רגישה. כ- 20% מהנשים דיווחו כי התופעה משפיעה על איכות חיי המין שלהן. מעל רבע מהנשים הסובלות מהתופעה נמנעות מפעילות ספורטיבית (26.7%) וכרבע מהנשים דיווחו כי נאלצו לשנות את סגנון לבושן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה