Translate

יום ראשון, 4 ביולי 2021

תוסף התזונה החדש 'קולגן שיין', היחיד המכיל גם חומצה היאלרונית, ויטמין c וביוטין. מאת שרית יוכפז




חדש: תוסף תזונה קולגן 
SHINE

היחיד המשלב בין ארבעת המרכיבים החיוניים: קולגן (2.5 גרם), חומצה היאלרונית, ויטמין c וביוטין

ייצור ושיווק כחול לבן על ידי חברת Dermico

 



חברת Dermico משיקה את תוסף התזונה החדשני קולגן SHINE- אבקת קולגן פפטידים, היחיד בארץ המכיל את ארבעת המרכיבים החיוניים לגוף: קולגן, חומצה היאלרונית, ויטמין C וביוטין, שהשילוב ביניהם משפר את התנועתיות, הלחות והגמישות של העור, התורמים למראה עור בריא ורענן ובנוסף מסייע בהתחדשות תאי העור, ביצירת עצמות וגידים, במניעת נשירת שיער ובחיזוק הציפורניים.

 

חשוב לציין כי המוצר מכיל 2.5 גרם קולגן - הכמות המקסימלית האפקטיבית, אשר נספגת בגוף במלואה.

 

על המרכיבים:

קולגן - נחשב לחלבון החשוב והנפוץ ביותר הנוצר בגוף האדם באופן טבעי. החל מגיל 23, פוחת ייצור הקולגן בגוף והדבר בא לידי ביטוי באיבוד מראהו החלק והטבעי של העור, בנשירת שיער ואף בנטייה של הציפורניים להישבר בקלות יתרה. הבשורה החיובית היא כי ניתן להחליף את ייצור הקולגן בגוף בעזרת שימוש בתחליפים חיצוניים, כגון מוצרי טיפוח, בריאות וקוסמטיקה המסייעים לגמישות והתחדשות תאי העור.

חומצה היאלרונית - מיוצרת באופן טבעי בגוף האדם ומסייעת לשיפור רמת הלחות וגמישות העור, הנשחקות עם השנים, נלחמת ברדיקלים חופשיים ובעלת תכונות אנטי דלקתיות.

ויטמין C - אחד הויטמינים החיוניים ביותר לגוף, מחזק ומגמיש את העור שלנו, אבל לא מיוצר באופן טבעי בגופנו ולכן יש צורך במקורות חיצוניים, באמצעות תכשירים אשר משלימים את החסר.

ביוטין – ויטמין חיוני לתאי העור שלנו, המשויך לקבוצת ויטמין B.  הוא נמצא בעיקר בפיצוחים (!) ומחסור בו עלול לגרום לנשירת שיער, ציפורניים שבירות, חולשה, עייפות, איבוד תיאבון ואף לדיכאון.

 

חברת skin&hair Dermico היא חברת קוסמטיקה ישראלית, אשר כל מוצריה מיוצרים בישראל, ברישיון משרד הבריאות וללא ניסויים בבעלי חיים. מוצרי החברה כשרים (פרווה) ומתאימים גם לציבור הדתי. החברה מתמקדת בפיתוח מוצרים מגוונים וחדשניים בסטנדרטים בינלאומיים, בתחום טיפוח העור והשיער, עבור לקוחות פרטיים וחברות שיווק מוצרי בריאות בישראל. ייחודה של החברה – ייצור ופיתוח מוצרים המתבססים על ארבעה מרכיבים עיקריים שהוכחו מחקרית כחיוניים לשמירה על הזוהר הטבעי והחיוניות של עור הגוף והפנים, השיער והציפורניים: קולגן, חומצה היאלרונית, ויטמין C וביוטין.

 

קולגן SHINE מומלץ לשימוש יומי, מגיל 25 ומעלה. הוראות שימוש: יש לערבב תכולת סשט (שקית קטנה) אחת בכוס מים (כ-180 מ”ל). להמסה אופטימלית יש להמתין מספר דקות ולערבב בשנית. תכולה : מארז חודשי (30 יחידות ). משלוח חינם עד הבית בכל הארץ, זמן אספקה 3-5 ימים.

 

מחיר מבצע להשקה: 20% הנחה– 199 ₪, במקום 249 ₪, במהלך חודש יוני 2021.

להשיג באתר החברה: https://dermico.co.il

תגובה 1: