Translate

יום רביעי, 23 ביוני 2021

משלחת של משפיענים מאיחוד האמירויות, מרוקו ובחריין ביקרו בתחנת מגן דוד אדום ירושלים מאת: שרית יוכפז



משלחת של משפיענים מאיחוד האמירויות, מרוקו ובחריין ביקרו בתחנת מגן דוד אדום ירושלים

 מאת: שרית יוכפז

 

ביום חמישי האחרון (17.6) הגיעו לתחנת מגן דוד אדום בירושלים תשעה משפיעי דעת קהל מאיחוד האמירויות, מרוקו ובחריין כחלק מביקורם בישראל. את הביקור ליווי יו"ר אגודת ידידי מגן דוד אדום באנגליה, ראסל ג'ייקובס ומנכ"ל האגודה הבריטית דניאל בורגר, וכן בכירי מד"א.

 

במהלך הסיור נפגשו ושוחחו משפיעי דעת הקהל עם עובדי ומתנדבי מד"א, בוגרים ונוער, ערבים ויהודים, צפו בפעילות מרכז הסימולציה של הארגון שבו מתרגלים הצוותים, ונחשפו לטכנולוגיות חדשניות במוקד החירום 101 באמצעותן מצילים חיים ולאפליקציית 'מד"א שלי' שכוללת איתור מיקום אוטומטי, תרגום און-לייב של צ'ט בשפות שונות, שליחת תמונות ווידיאו חי מזירת האירוע ועוד. ביקור המשלחת בישראל הינו חלק מפעילות עמותת ישראליז העוסקת בשיפור תדמית ישראל בעולם ע״י חיבור בין צעירים ישראלים לצעירים ברחבי העולם, ארגון קונצרט והמשרד לנושאים אסטרגיים.

 

יוסף מוחמד מבחריין שהשתתף בביקור סיפר: "כמבקר בחרייני הראשון במגן  דוד אדום בישראל, זו הייתה חוויה בלתי נשכחת. ראיתי יהודים וערבים עובדים זה לצד זה באמבולנסים, בחדרי התרגול והסימולציה ובמוקד החירום. נדהמתי לראות שזמני התגובה היו 3-5 דקות, ואני יודע שזה הכל תודות למתנדבי מד"א בכל רחבי ישראל והכל לשם המטרה של הצלת חיים. הטכנולוגיה במוקד יחד עם האפליקציה "מד"א שלי", בשילוב עם עוד חידושים רבים, באים לידי שימוש רק בישראל. הם מצילים חיים ואני מאמין מאוד שצריכים להימצא בכל העולם."

 

מנכ"ל אגודת ידידי מד"א בבריטניה, דניאל בורגר: "מדהים שפחות משנה מאז הסכמי אברהם, מגן דוד אדום ואגודת ידידי מד"א בבריטניה אירחו משלחת מאיחוד האמירויות, בחריין ומרוקו בתחנת מד"א בירושלים. עם כל ההבדלים, יש מטרה משותפת להצלת חיים וזוהי המהות האמיתית של האנושות. אנו מצפים לידידות ארוכה."

 

מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין: "ביקור המשלחת מסמן את היחסים החמים המתהווים בין איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו ובין ישראל. מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל הוא מעצמת ידע בכל הנוגע לעזרה ראשונה, טכנולוגיות חירום וידע רפואי. אני גאה בביקורה של המשלחת בתחנת מגן דוד אדום ירושלים, ומודה לכל מי שסייע לביקור לצאת לפעול".
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה