Translate

יום שלישי, 15 ביוני 2021

יש לנו אלופה -במסגרת דיאליזה פעילה - פרויקט ייחודי של אסותא מרכזים רפואיים בקרב מטופלי דיאליזה, זכתה אתמול ספיר הלוי מקרית אונו במדליית אולטרא מרתון 120 ק"מ מאת: שרית יוכפז

 


הוכתרה האולטרא מרטוניסיטת הראשונה בישראל: קרית אונו  עשתה 120 קילומטר של ....רכיבה על אופניים בדיאליזה פעילה מאת: שרית יוכפז.

 

יש לנו אלופה -במסגרת דיאליזה פעילה - פרויקט ייחודי של אסותא מרכזים רפואיים בקרב מטופלי דיאליזה, זכתה אתמול ספיר הלוי מקרית אונו במדליית אולטרא מרתון 120 ק"מ שבוצעו תוך כדי שהיא מקבלת טיפול במכון הדיאליזה של אסותא ברמת החיל.

את התכנית דיאליזה פעילה, יזמה אסותא בעקבות מחקרים שהראו כי שילוב של פעילות גופנית כחלק אינטגראלי מהטיפול הרפואי הניתן מפחית את תסמיני המחלה ועוצמתם ומשפר את המצב הפיזיולוגי והנפשי של החולים. במסגרת הפרויקט, בזמן טיפול הדיאליזה משלבים באסותא את הפעילות הגופנית בזמן הטפול . נכון לימים אלה, צוות המחלקה מפעיל 23 משמרות פעילות בשבוע במכוני הדיאליזה של אסותא ברמת-החיל ובראשל"צ (מעל 1000 אימונים בשנה) בקרב כ-140 מטופלים פעילים בתוכנית, ללא עלות, הדיאליזה הפעילה הינה חלק מהאחריות התאגידית של אסותא מרכזים רפואיים הנחשבים לחלוצי הפרויקט בישראל.

 

לדברי קארן ברונר, M.SC HPE, מנהלת המחלקה לקידום בריאות, ״כחלק מהחדשנות הרפואית באסותא, אנו משלבים אלמנטים נוספים בפרוטוקול הקליני המקובל, שהוכחו כמסייעים להורדת תופעות הלוואי מהטיפול, מניעה משנית של מחלות נלוות ושיפור איכות החיים של המטופלים בהווה”.

 

בתמונה: ספיר הלוי על אופניה במכון הדיאליזה של אסותא ברמת החיל. תמונה יחצ אסותא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה