Translate

יום שלישי, 19 ביוני 2018

בשבוע הקרוב (18-24 ביוני), מתקיים שבוע המודעות לסרטן העור ולגילויו המוקדם.חברת בגדי ההגנה SunWay משיקה מארז מפנק ומעוצב לתינוקות מאת: שרית יוכפז



כידוע, בחודשי הקיץ החמים בישראל הבילוי המועדף על רבים הוא שהייה בים או בבריכה וכמובן רבים מאתנו מבלים את רב שעות היום בשמש – בין אם בדרך לעבודה, בדרך חזרה מהגן וכו'.
על כן, אנו חשופים לסכנות הנגרמות מקרני השמש, ביניהן סרטן העור. אז למה לא להתחיל בגיל מוקדם?


חברת בגדי ההגנה SunWay משיקה מארז מפנק ומעוצב לתינוקות לבילוי בים ובמחיר משתלם
הגיל להתחיל – מותג בגדי ההגנה משיק מארז פונקציונלי עם פריטים מקולקציית הקיץ של בגדי הים לתינוקות המאופיינתבצבעוניות מיוחדת וקריצה אופנתית משגעת

חולמים לקחת את ילדכם פעם ראשונה לים ולא בטוחים מה לארוז?Sunway מציעה את המארז המושלם לבילוי כייפי בים, וחשוב לא פחות- בטוח מהשמש.
המארז נולד מתוך חשיבה לרכז את כל הפריטים ההכרחיים לביקור של תינוק רך בים ולאפשר להורים לא לוותר על מראה אופנתי ומדליק. המארז מציע טוטאל-לוק שיקי ופונקציונלי שיאפשר ליהנות מהבילוי בחוף הים, תוך שמירה על בריאות והגנת עורם העדין מקרני השמש המזיקות.
המארז כולל: את בגד הים המוכר של Sunway בגזרת האוברול וכובע ליגיונר בצבע תואם, תיק גב ידידותי לסביבה, מגן שמש רב תכליתי עם קליפסים המאפשרים להצמיד את הבד לכל עגלה או כיסא בטיחות ברכב ומשקפי שמש עם רצועות הידוק בשני אורכים.
כל המוצרים עשויים בדים נעימים למגע, עמידים לכלור וחוסמים 98% מקרני השמש המזיקות.

מחיר המארז: 280 ₪
להשיג באתר Sunway https://uvsunway.com
המבצע עד גמר המלאי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה