Translate

יום חמישי, 14 ביוני 2018

קליניקת "ענייני עיניים" בבעלות האופטומטריסט איוון הר, חוגגת בימים אלה חגיגה כפולה: גם מעבר לקליניקה החדשה והמתקדמת וגם היותה הקליניקה היחידה באזור השרון עם מכשיר ה- iProfiler® plus- מכשיר הבדיקה המתקדם ביותר של חברת צייס הגרמנית! מאת: שרית יוכפז


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
קליניקת "ענייני עיניים" ברעננה חוגגת פעמיים!


קליניקת "ענייני עיניים" בבעלות האופטומטריסט איוון הר, חוגגת בימים אלה חגיגה כפולה: גם מעבר לקליניקה החדשה והמתקדמת וגם היותה הקליניקה היחידה באזור השרון עם מכשיר ה-  iProfiler® plus- מכשיר הבדיקה המתקדם ביותר של חברת צייס הגרמנית!

מכשיר הבדיקה המתקדם ה - iProfiler® plus  מבית צייס, המותג הבינלאומי המוביל את עולם העדשות והאופטיקה למעלה מזה 170 שנה והמיובא באופן רשמי לישראל על ידי "קבוצת לפידות". המכשיר מבצע מדידה מדויקת לראייה אופטימאלית בכך שהוא מאפשר לאופטומטריסט ליצור פרופיל ראייה אינדיבידואלי אישי לכל מרכיב משקפיים.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

ה- iProfiler® plus משלב 4 פעולות במכשיר אוטומטי אחד: אוטורפרקטומטר, קרטומטר, מודד עיוותים (aberrometer), ומיפוי קרנית. עם מסך הטאצ' החדש, מערכת המדידה האוטומטית והרב תכליתית המבוססת על טכנולוגיית wavefront, מציעה פתרון אולטימטיבי וידידותי למשתמש:
בכשלושים שניות בלבד מערכת ה- iProfiler® plus מנתחת את כל הפרמטרים הדרושים לשימוש בעדשות האינדיבידואליות שמציעה טכנולוגיית iScription® עם דיוק של 1/100 דיאופטר!
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

פרופיל הראייה הוא אישי בדיוק כמו העין עצמה וניתן לשלב אותו בצורה ישירה לתוך עדשות חד מוקדיות, מולטיפוקל, וביפוקל הודות לאפליקציות משופרות ובאמצעות טכנולוגיית        ה- iScription® המתקדמת. התוצאה, עדשות בהתאמה אישית המשפרות באופן משמעותי ראיית צבעים, קונטראסט, ואיכות תמונה. ההבדל מורגש במיוחד בתנאי תאורה נמוכים, לדוגמא: בשעה בין הערביים או בלילה.

מכשיר ה- iProfiler® plus הינו מכשיר מתקדם ויקר במיוחד ונמצא בישראל ב14  חנויות בלבד ברחבי הארץ, וכעת מגיע לראשונה לאזור השרון, ויימצא בקליניקה "ענייני עיניים", בבעלות האופטומטריסט איוון הר, אופטומטריסט קליני מהבכירים בישראל ותהיה החנות הראשונה באזור השרון המצטיידת במכשיר החדש. הקליניקה מציעה ללקוחותיה את עדשות צייס, עושה שימוש בציוד הבדיקה של צייס, ושמה דגש על מקצועיות מומחיות ושירות אמין ללא פשרות. כל הבדיקות ועבודות המעבדה מתבצעות בקליניקה, דבר אשר מאפשר זמינות מידית למשקפיים ועבודה איכותית ומדויקת.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

אודות חברת צייס

חברת צייס הגרמנית פועלת בעולם כבר למעלה מ-170 שנה, ומפעילה כיום כ-124 מרכזי צייס ויז'ן סנטר בכל רחבי העולם (ומהשנה גם בישראל). כמה פרטים מעניינים על חברת צייס:
-         למעלה מ-200 מיליון איש בעולם מרכיבים עדשות צייס
-         35 זוכי פרס נובל נעזרים בעדשות צייס במחקרים שלהם
-         לוויני google earth מצוידים בעדשות צייס
-         הנחיתה על הירח צולמה בעזרת עדשת צייס
-          עדשות צייס זכו ב- 3 פרסי אוסקר על הישגיה בתחום הקולנוע
-           

אודות קבוצת לפידות

קבוצת לפידות  אשר נוסדה ב- 1979, מתמחה בייבוא, שיווק והפצת מגוון רחב של מוצרי אופטומטריה ובריאות העין, תרופות מרשם (RX), תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה, מכשור ואספקה רפואית.
החברה מובילה את תחום האופטלמולוגיה ורפואת עיניים בישראל. פעילה גם בתחום סגנון החיים, בשיווק של עדשות אופטלמיות, עדשות מגע ותמיסות, מסגרות למשקפיים (ראייה ושמש), מכשור בדיקה מתקדם ומוצרים נלווים.
כמו כן, החברה משתפת פעולה עם חברות תרופות ויצרניות מכשור וציוד רפואי, ומייצגת בישראל חברות בינלאומיות רבות בהן: לייקה, ב.בראון, אלקון ועוד.                                             לפידות מדיקל משווקת שורה ארוכה של מוצרים בתחומי בריאות האישה, רפואת ילדים, המטולוגיה, אונקולוגיה, דיאליזה ועוד.


בתמונה: בועז להב, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות ואיוון הר, בעלים קליניקה ענייני עיניים.

ברעננה, בבעלות האופטומטריסט איוון הר, אופטומטריסט קליני מהבכירים בישראל,
אשר כלל חגיגה כפולה:
גם מעבר לקליניקה החדשה והמתקדמת וגם היותה הקליניקה היחידה באזור השרון
עם מכשיר ה- , i.Profile®plus , מכשיר הבדיקה המתקדם ביותר של חברת ZEISS  הגרמנית.

באירוע, נכח סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות, מר בועז להב, היבואנית הבלעדית של מותג העדשות הגרמני ZEISS  לישראל.

בתמונה: עו"ד סימה פרי, ממלאת מקום וסגנית ראש עיריית רעננה ואיוון הר, בעלים קליניקה "ענייני עיניים צילום קוקו
"ענייני עיניים", רחוב אחוזה 141, רעננה


מומלץ.
צילום: שרית יוכפז
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה