Translate

יום שישי, 11 במרץ 2022

מהו תוסף התזונה "מוביליטי" ובמה ייחודו? מטרתו לשמר ולרפא את רקמת הסחוס שבמפרקי הגוף, למנוע את שחיקתם, לעזור במניעת כאבים, ולהשיב לנו את שמחת החיים שאבדה. של חברת נווה פארמה . מאת: שרית יוכפז

                  מהו תוסף התזונה "מוביליטי" ובמה ייחודו? 

מה עושים כשהמפרקים כואבים?

עם הגיל הגוף עובר באופן טבעי תהליכים ושינויים. בעיקר בגיל השלישי עם העלייה בתוחלת הגיל, או מפעילות יתר של המפרקים. כאבים במפרקים נגרמים משחיקת סחוסים ופוגעים בשגרת החיים ובאיכותם. פעולות יומיומיות כמו הליכה, ישיבה, עלייה במדרגות, או עיסוק בספורט הופכים לבעייתיים ובלתי אפשריים.

איך מתמודדים עם הכאבים וכיצד ניתן לשפר ולהתמודד עם הבעיה?

בימים אלה מושק תוסף תזונה חדש "מוביליטי" של חברת "נווה פארמה", המסייע במניעת תסמינים של שחיקת הסחוסים, מוכח כמקל על הכאבים, ועוזר לשפר את איכות החיים. "מוביליטי" פותח במיוחד במטרה להביא לשיפור בגמישות ויכולת התנועה במפרקים תוך מניעת שינויים ניווניים, דלקת, וכאבים הנלווים לתופעות אלו.

מהו הסחוס?

שחיקת הסחוס מתקיימת בעיקר באזורים בהם המפרק נשחק מהר. מבנה הגוף שלנו הוא חיבור של העצמות על ידי רצועות שרירים ובין העצמות נמצא הסחוס. תפקידו להקטין את החיכוך בין העצמות בזמן תנועה. ניתן לדמות זאת לספוג מלא במים שהתייבש. הסחוס הוא סוג של בולם זעזועים העמיד בפני לחץ ומשקל וכשהוא נשחק החיכוך בין העצמות בזמן התנועה גדל ונוצרת דלקת ונפיחות ואיתן הכאבים והגבלה בתנועה.

מהם הטיפולים הקיימים לשחיקת הסחוס?

 

בעיקר בעזרת תרופות אנטי דלקתיות, כמו ארקוקסיה או וולטרן ועוד, תרופות המלוות בתופעות לוואי, ולא ניתן ליטול אותן לאורך זמן. למעשה לרפואה הקונבנציונלית אין פתרון אלא על ידי ניתוח והחלפת מפרק.

 

מהו תוסף התזונה "מוביליטי" ובמה ייחודו?

התוסף "מוביליטי" מבוסס על קומפלקס ייחודי של MESOPOROSIL בשילוב מינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים. MESOPOROSIL הינו הרכב פטנטי של מינרל הצורן (סיליציום), ומרכיבים נוספים שידועים כמשתתפים בבניית הסחוס והקולגן, שמירה על בריאות העצם ומניעת אוסטאופורוזיס. MESOPOROSIL בעל מבנה ייחודי המאפשר ספיגה מקסימלית של הצורן ושל יתר מרכיבי התוסף לאזורי המטרה.

בנוסף מכיל המוביליטי:


תמצית אבוקדו ופולי סויה, בעלת חשיבות בתפקוד המפרקים, והפחתת כאב
מגנזיום פטנטי "מגנוקס", שהוא קריטי לקליטה של סידן לעצמות ולהגברת הפעילות של סידן וויטמין
D.
נחושת, מעורב בתהליכים הביוכימיים של
סידור סיבי הקולגן, ייצור הסחוס, ובניית עצמות וסחוסי העצם.
מנגן, רכיב חשוב בחידוש הסחוס, מונע אוסטאופורוזיס ושברים ומגביר את ייצור העצם.
THYMOQUINON, המופק מתמצית קצח המשמש כאנטי דלקתי ומאיץ תהליך בניית העצם וחיזוקה.
ויטמין 
D, הידוע בחשיבותו לבריאות מערכת התנועה, עצמות השלד, המפרקים והשרירים.
תמצית כורכום ותמצית פלפל שחור, נוגדי דלקת המונעים הווצרות נפיחות וכאבים במפרקים.

לצערנו, תהליך בניית ותיקון הסחוס הוא תהליך איטי שיכול לארוך שנים, ובזמן זה איכות החיים שלנו נפגעת. אין שום סיבה להמשיך לסבול אם כמוסה אחת ביום יכולה לשפר פלאים את המצב. כמוסה אחת לפני השינה, והגמישות חוזרת, יכולת התנועה משתפרת, והכאבים נעלמים. מחקרים הראו כי אצל אנשים שנטלו "מוביליטי", חל שיפור משמעותי שהתבטא בהפסקת כאבי הברכיים והירכיים תוך 4 עד 6 שבועות.

תוסף תזונה מוביליטי" מטרתו לשמר ולרפא את רקמת הסחוס שבמפרקי הגוף, למנוע את שחיקתם, לעזור במניעת כאבים, ולהשיב לנו את שמחת החיים שאבדה.

מיהי חברת "נווה פארמה"?

חברת "נווה פארמה" נוסדה ב-1996 ומתמחה ביבוא, פיתוח, ייצור, ושיווק של תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל. מובילה בחדשנות, ועומדת מאחורי פיתוח מוצרים טבעיים מבוססי תבלין הזעפרן המיועדים לטיפול ברפואה הנפשית כולל הפרעות קשב וריכוז.

החברה ידועה בארץ ובעולם בזכות תרסיס אוזניים להמסת שעווה באוזן ומותאם לילדים ולמבוגרים. וכן כמוסת המגנזיום "מגנוקס" MAGNOX , המובילה בשוק כמוסות המגנזיום והוכחה מחקרית כיעילה פי 3 מבחינת ספיגה והשפעה בהשוואה למוצרים מקבילים בשוק.

מוצרי החברה משווקים בלמעלה מ- 50 מדינות בעולם.

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא צורך במרשם רופא. באישור משרד הבריאות.

                        התחלתי להשתמש.      מומלץ. 

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר של "נווה פארמה"

 https://www.facebook.com/NavehPharmaפייסבוק :

http://www.navehpharma.co.ilאתר :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה