Translate

יום שני, 23 באוגוסט 2021

נאוה :מנטורית לבריאות ואיכות חיים. מומחית לאורח חיים בריא, מלווה אנשים בתהליכים, מטפלת, ומשווקת תוספי תזונה טבעיים. של המותג "נאוה אייזנבך" -טבעי להשקיע בעצמך. מאת: שרית יוכפז

    


  ראיון עם נאוה אייזנבך, בת 53 מירושלים מספרת לנו:

"למעלה מ- 20 שנה אני מנטורית לבריאות ואיכות חיים. מומחית לאורח חיים בריא, מלווה אנשים בתהליכים, מטפלת, ומשווקת תוספי תזונה טבעיים.

לפני 3 שנים עברתי תהליך מדהים בו ירדתי במשקל כ 50 ק"ג ו.. נולדתי מחדש. הבנתי שלחיות בריא זה לא רק להיות רזה, זה לא רק עניין גופני, לחיות בריא קשור לכל תחומי החיים:

  • לאושר ולמציאת אושר
  • למודעות
  • להגשמה עצמית
  • לשלווה

לחיות בריא היא היכולת שלנו להרגיש טוב לגבי עצמנו ולגבי הדברים שאנחנו עושים. לקחת אחריות על הבריאות שלנו וגם על הריפוי שלנו, זה לדעתי צעד חשוב בצמיחה האישית שלנו.

מה החזון שלך?


החזון שלי בעולם הוא להוביל אנשים להרגלי חשיבה מנטליים, הרגלי אכילה נכונים, לקחת אחריות על חייהם ולהשפיע עליהם לשפר את איכות חייהם בכל פרמטר. לחבר אנשים לכוח הריפוי הטבעי הקיים בהם, ולהניע אותם לחיות חיים בריאים יותר, מלאי שמחה והגשמה.

כבני אדם, אנו יצורים חברתיים, וכל אדם צריך שיהיה לו מלווה בתהליך שיקח אותו מנקודה A לנקודה B.

לחיות בריא היא היכולת שלנו להרגיש טוב לגבי עצמנו ולגבי הדברים שאנחנו עושים.

מהו העסק שלך?

 אני הבעלים של העסק "נאוה אייזנבך – טבעי להשקיע בעצמך", עסק שבניתי ב10 שנים האחרונות. באמונה, ביטחון, אהבה, תשוקה והתמדה יומיומית.

  • אני מנהלת קהילה של אלפי עוקבים נאמנים.
  • אני מאמינה שאהבה ואושר הן התכונות החשובות חיינו.
  • אני מעבירה כנסים, סדנאות והרצאות בנושא בריאות ואיכות חיים טובה יותר,
  • מעלה יום יום ברשתות מתכונים וטיפים לאורח חיים בריא.
  • עומדת מאחורי מוצרי טיפוח וטיפול ל(א)נשים ומשתדלת להביא את המיטב הבריא שיש לטבע לתת. 





איך התחלת עם תוספי התזונה?

הייתי בחיפוש אחר ירידה במשקל לפני הרבה שנים, ניסיתי כל מיני דיאטות. במקביל נכנסתי לגיל המעבר וחוויתי כל מיני תופעות לא נעימות כמו:
קשב וריכוז, שינה לא רגועה  והתעוררות מוקדמת, חוסר איזון הורמונלי, כאבי שרירים ומפרקים, יובש ווגינלי.  

 מה מיוחד בתוספי התזונה שלך?

לפי ההערכה יש יותר ממיליון נשים שמצויות בשלב הזה של החיים וסובלות מתופעות נוספות כמו: גלי חום, דפיקות לב, הפרעות במערכת השתן, עודף משקל, הזעות לילה.
היה חשוב לי לפתח תוספי תזונה שיתנו מענה לבעיות האלו והבנתי שהבעיות האלו קיימות אצל נשים רבות  .

. מי קהל היעד שלך?

מסתבר שזה לא רק נשים בגיל המעבר. קהל היעד שלי הוא אנשים בטווח גילאים של 10-80. כי לרבים יש בעיות של קשב וריכוז, עודף משקל, אנשים עם חרדות ובעיות שינה, אנשים עם בעיות בעיכול.בעידן של ג'אנק פוד, 
להרבה  אנשים יש חיידקים כמו הליקובקטור, קנדידה. בעידן הקורונה, הרבה עלו במשקל בזמן הסגרים. היום הדור הצעיר הוא ישנוני, לא מרבה בפעילות גופנית. הבעיות מתחילות ממש מגיל צעיר וכשאין חינוך מבית בגיל צעיר, הבעיות רק הולכות וגדלות.

 אילו תוספי תזונה יש לך בליין?

יש לי מוצר נפלא שנקרא פסנסיה - הוא נותן רוגע למערכת העצבית וביום ושינה טובה בלילה. במצב שיש פה היום עם הבעיות הביטחוניות, עם הקורונה ביומיום, חצי מהמדינה נוטלת ציפרלקס, אנשים לא רגועים מכל מיני סיבות, התוסף הזה נותן מענה מעולה. הוא מורכב מצמחים מרגיעים וכולל ויטמין b5.

יש לי מוצר שנקרא "טיפ טופ"- הוא נועד  לתלמידים, מורים, סטודנטים - ולכל מי שמתקשה במשימותיו. הוא מורכב מצמחים  שמרגיעים ומגבירים את זרימת הדם למוח ובכך משפרים את התפקוד  של המוח. אני אומרת לא לרטלין שהוא תרופה קונבנציונלית עם תופעות לוואי.

יש לי מוצר נפלא שנקרא -פרקפקט - הוא אנטי דלקתי, יעיל לכל דלקת בגוף, נוגד חמצון, משפר זרימת דם, מעודד חידוש רקמות ומשפר עיכול.

יש לי מוצרים מעולים לנשים. אחד נקרא-  ליידי באלאנס והוא מעולה לנשים בגילאים שונים. החל מנשים בגיל ההתבגרות, נשים בהריון ונשים בגיל המעבר. 
אינטימילי - הוא קרם צמחי ואגינלי על טהרת הצמחים.

"יש לי קליניקה בהר נוף בירושלים בה אני מקבלת אנשים ומטפלת בהם דרך שיטות נוספות שלמדתי כמו: פרחי באך, ארומתרפיה, עיסוי רפואי, נ.ל.פ.  פיתחתי שיטת ריפוי דרך כתיבה שעוזרת מאוד לשחרר מתקיעות ומצבים שונים דרך מילים.

החגים מתקרבים, איזה טיפים היית נותנת למאזינים בכדי לשרוד את הלחץ לפני החגים, את העליה במשקל וכו'?

החגים הם ברמת תקופה מאתגרת מאוד. השנה בכלל, זה חג, שבת, חג, שבת. חשוב מאוד להקפיד על ארוחות בריאות, מסודרות. בקבוצות שלי ובאתר יש בלוג ששם יש הרבה מאוד טיפים לאיך לשמור על המשקל, איך לאכול נכון בתקופת החגים, איך להתארח. חשוב מאוד לנשום עמוק, להירגע. להכין ארוחות עם הרבה ירקות, סלטים. לדעת לשלב בין חלבונים ופחמימות, לא להעמיס במאכלים מטוגנים. לשלב דגים, עופות, בשר רזה. קינוחים קלילים.

בעידן של הקורונה, איך את עובדת?
אנחנו עובדים מסביב לשעון, יש לנו תוספי תזונה שמותאמים לאנשים שעברו את הקורונה, חיסונים, מי שרוצה לחזק איברים פנימיים כמו כבד, לב, ריאות, כליות. הם מבוססים על צמחים חזקים כמו : מור, לבונה, כורכומין, גוטוקולה, אסטרגלוס. הם מחזקים את נמערכת החיסונית, הגוף, המוח ומערכת העיכול.



 כיצד לקוחות מגיעים אליך?

אני מנהלת קבוצות של בריאות כבר שנים בווצאפ, שמקבלות פוסטים ברמה היומיומית. יש לי אתר בפיסבוק, יש קמפיינים של מעורבות בפיסבוק, באינסטגרם ששם עוקבים אחרי אלפי אנשים.
אנשים שומעים עלי דרך חבר מביא חבר וברוך השם אני מרגישה יעד ושליחות במה שאני עושה כל יום.
בשבילי לדעת שעזרתי לאדם דרך רפואה משלימה, דרך טיפול הוליסטי, רגשי, זה משהו גדול.
אני בנוסף נותנת ליווי והדרכה לאורח חיים בריא, לתזונה נכונה.

החגים מתקרבים, איזה טיפים היית נותנת למאזינים  בתוכניתך המלצות וראיונות ברדיו ליפס  ולקוראים
במגזין הבריאות של שרית יוכפז 
בכדי לשרוד את הלחץ לפני החגים, את העליה במשקל וכו'?

החגים הם ברמת תקופה מאתגרת מאוד. השנה בכלל, זה חג, שבת, חג, שבת. חשוב מאוד להקפיד על ארוחות בריאות, מסודרות. בקבוצות שלי ובאתר יש בלוג ששם יש הרבה מאוד טיפים לאיך לשמור על המשקל, איך לאכול נכון בתקופת החגים, איך להתארח. חשוב מאוד לנשום עמוק, להירגע. להכין ארוחות עם הרבה ירקות, סלטים. לדעת לשלב בין חלבונים ופחמימות, לא להעמיס במאכלים מטוגנים. לשלב דגים, עופות, בשר רזה. קינוחים קלילים.



בעידן של הקורונה, איך את עובדת?
אנחנו עובדים מסביב לשעון, יש לנו תוספי תזונה שמותאמים לאנשים שעברו את הקורונה, חיסונים, מי שרוצה לחזק איברים פנימיים כמו כבד, לב, ריאות, כליות. הם מבוססים על צמחים חזקים כמו : מור, לבונה, כורכומין, גוטוקולה, אסטרגלוס. הם מחזקים את מערכת החיסונית, הגוף, המוח ומערכת העיכול.
 
מה התוכניות לעתיד?

לפתח סידרת קוסמטיקה מיוחדת לנשים , בשם "נימפאה", עם מוצרים כמו קרם יום, סרום, קרם עיניים,  תכשיר להבהרה,  קרם לצוואר  וג'ל פילינג.

 יצא קרם יום שנקרא "rejuvenation"  - קרם יום פעיל עם חומרים טבעיים .
כמו כן יש מוצרים נוספים שעתידים לצאת הם:  בתחום תוספי התזונה -לטיפול בסוכרת, כולסטרול, ירידה במשקל,קרמים טיפוליים ועוד".


טלפון  :0528222437

האתר 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה