Translate

יום רביעי, 18 באוגוסט 2021

נבחרת המוצרים מבית 'ברא צמחים' לשמירה על מקצב עיכולי מאוזן עם הנחה של 20% בכל חודש אוגוסט. מאת שרית יוכפז

 



תחושות בטן: צמחי המרפא שיסייעו בהתמודדות עם אי נוחות בטנית

נבחרת המוצרים מבית 'ברא צמחים' לשמירה על מקצב עיכולי מאוזן
 עם הנחה של 20% בכל חודש אוגוסט

מערכת עיכול חלשה הינה מטרד נפוץ בחברה המערבית. בעידן המודרני, בו מתקיים עושר תזונתי, מערכת העיכול שלנו נאלצת להתמודד עם עומסים כבדים של פירוק, עיכול ופינוי מזון מעובד ומתועש, דבר הפוגע באיזון וביציבות המטבולית בגופנו. זו גם יכולה להיות הסיבה שרבים מאיתנו חווים תחושות גזים, כאבי בטן, נפיחות וכבדות שלאחר האוכל.

שמן אורגנו – שמן האורגנו של ברא צמחים מופק מעלי האזובית הפשוטה (Oreganum vulgare), בשיטת מיצוי ייחודית הממצה את החומרים מסיסי-השמן בעלי האורגנו. הרכיבים העיקריים שבצמח הוכחו במחקרים רבים כבעלי פוטנציאל חיטוי טבעי רב עוצמה, מהחזקים ברפואת הצמחים.

קאנג נינג וואן – פורמולת צמחים סיניים קלאסית בת כ-100 שנה שעל פי הרפואה הסינית מיועדת למצבים של “חולשה עיכולית” שעשויה להיווצר, בין היתר, לאחר אכילה מרובה, לאחר אכילת מזון מקולקל וכו’. הפירוש המילולי של קאנג נינג וואן הוא: “פורמולה לבריאות טובה”, והוא ניתן לה עקב האמונה הסינית המסורתית כי יש לה יכולת השפעה על “המחמם האמצעי”.

המחמם האמצעי” על פי הרפואה הסינית, מהווה את החלק האמצעי של הגוף, אשר משול לסיר המתבשל באיטיות ומכין את המזון לפירוק ולספיגה קלה ויעילה, בפרט במצבים של “חולשה עיכולית” שעשויה להיווצר, בין היתר, לאחר אכילה מרובה, לאחר אכילת מזון מקולקל ועוד.

GSE+ – פורמולה המופקת מזרעי ומציפת האשכולית ומכילה ריכוז גבוה במיוחד של ביופלבנואידים פעילים הידועים כנוגדי חמצון ויכולת חיטוי טבעית, ויטמין C ומחוזקת בתמציות מרוכזות ואיכותיות של פרופוליס וצמחי מרפא, מהעוצמתיים בעולם הצומח, ליצירת פורמולה סינרגטית ויעילה במיוחד.

 

 

ניתן לרכישה ברשת ברא צמחים, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים

ליננק לקטגוריה באתר: https://bit.ly/3i5OVN4

 

 

למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה