Translate

יום שלישי, 28 ביולי 2020

טיפולי אסתטיקה בימי קורונה – זה אפשרי? מאת שרית יוכפז



טיפולי אסתטיקה בימי קורונה – זה אפשרי
2020 מתאפיינת כשנה הכי מאתגרת, אבל גם על אתגרים כאלו אפשר להתגבר כל אחד ואחת כשאנחנו לא מוותרים על הדברים שעושים לנו טוב. אנחנו יודעים, אתם חושבים על טיפולי אסתטיקה בזמן קורונה ולא מבינים איך זה בכלל יכול להתבצע. עם מסכות? בלי מסכות? מה קורה בהמתנת התורים? איך בכלל מתקשרים עם הרופא המטפל? האם אסתטיקה מעתה ועד לחלוף הקורונה תהיה רק חלום?!

כשהקורונה נכנסה לחיינו, נכנס גם החשש אצל כולם לגבי איך אפשר להמשיך ולעשות טיפולי אסתטיקה בסיטואציה שדורשת מגע וקרבה, אך כעת, כולנו הרבה יותר חכמים, מצוידים בציוד המתאים ברמת ההתגוננות ולמעשה, יכולים להמשיך (כמעט) בשגרה שלנו, רק עם שינויים קלים שאם נסתכל עליהם באופן חיובי, יכולים להיות חוויה מעניינת ולעיתים, גם משעשעת.

לפני הכל, אנחנו יכולים להרגיע אתכם, אנשים עדיין עושים טיפולי אסתטיקה, גם בימי קורונה. איך? פשוט מאד יש להקפיד לעשות טיפולים במרפאות בעלי ה'תו הסגול' של משרד הבריאות, מקום שיאפשר צוות רפואי מקצועי ומיומן המתנהל על פי ההנחיות, ניתוחים וטיפולים שמבוצעים ברמת בטיחות גבוהה ביותר. חשוב שהתורים במרפאות יתוזמנו במרווחים שיאפשרו לכם לשבת בנינוחות וברוגע בחדרי ההמתנה ללא חשש מהתקהלויות ושהצוות המקצועי כולם מצוידים במסכות וכפפות.

ד"ר ערן אשרף מרשת המרפאות פרופורציה נותן  מבט כללי על איך מתקיימים טיפולי אסתטיקה בימי קורונה ואילו טיפולים יגרמו לכם להרגיש יותר טוב:

מהו השלב הראשון בתחילת טיפול אסתטי בתקופה הזו? בשלב ראשוני אנו מוודאים כי אכן המטופל והמטפל אינם בעלי סימפטומים, ו/או לא נחשפו לחולים ב14 הימים האחרונים ליום הטיפול, וזאת על מנת שנהיה בטוחים ורגועים שניתן להמשיך
איך אפשר להישמר במרחק אחד מהשני במהלך טיפול שכזה? כל נושא אבחון הרקע הרפואי חייב להיעשות במרחק המתאים, ועם מסיכות

ובמהלך הטיפול עצמו? הרי חייב להתקרב וליצור מגע, איך זה מתבצע באופן בטוח? במקרה כזה, בזמן שבודקים את המטופל גם המטפל וגם המטופל נשארים עם מסיכות, ואם אנחנו מדברים על טיפולים אסתטיים של אזור הפנים, המטופל יצטרך להוריד את המסכה, אבל המטפל יישאר במרחק מספיק סביר וכמובן עם המסכה והכפפות ומן הסתם, רוחצים את הידיים לפני, ואחרי הטיפול

אילו טיפולים יגרמו להרגשה טובה ולמראה עור פנים זוהר? טיפולי מזותרפיה יגרמו לכם להרגיש טוב מבפנים ומבחוץ בהזנת עור הפנים במינרלים, תרכובות הומואופתיות וחומרי אנטי-אייג'ינג איכותיים, הסרת שיער בלייזר עם מכשיר ה'סופרנו טיטניום' בעל הטכנולוגיה הטובה והחדישה בעולם, ללא כאב, בזמני טיפול קצרים ואפשרית על כל גווני העור, וגם על עור שזוף בקיץ, טיפולים לעיצוב שפתיים למראה טבעי ובהתאמה אישית (כי גם מתחת למסיכה צריך להרגיש נפלא!), טיפולי העלמת קמטים, העלמת ורידים, הקפאת שומן ועוד מגוון של טיפולים אסתטיים, ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, ללא סכנה, וללא חשש, כדי שתרגישו טוב עם עצמכם, בעיקר בתקופה הזאת.

מוגש מטעם רשת מרפאות פרופורציה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה