Translate

יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

Wave-ability 2019- פרויקט חדש המאפשר לאנשים עם מוגבלות לחוות את הים ולגלוש. מאת: שרית יוכפז




Wave-ability 2019- פרויקט חדש המאפשר לאנשים עם מוגבלות לחוות את הים ולגלוש

פרויקט גיוס המונים חדש המגייס כסף על מנת לקיים אירוע חוף קהילתי ולפתוח קבוצת גלישה עבור אנשים עם מוגבלות!
כיום בארץ כ- 20% מהאוכלוסייה מורכבת מאנשים עם מוגבלותשגם להם יש רצונותצרכיםתחביבים ואהבותעליהם הם לא מוכנים לוותר בשל המוגבלותגם הם רוצים לקחת חלק בפעילות חברתית משמעותית, ליצור קשרים חדשיםלצאת לשתות בירה וגם להגיע ליםכמו כולם.
Wave-ability הוקם על ידי ענבל רייכלרנכת צה״לגולשת לשעבר ופעילה בקהילת ROI, וצוות של גולשיםאנשי יםמהנדסים ומעצבים שהתגבש לצורך מימוש החלום של הנגשת חווית הים וספורט גלישת הגלים לאנשים עם מוגבלותלאחרונה הקים הצוות פרויקט גיוס המונים כדי לקיים אירוע חוף קהילתילייצר גלשנים מותאמים ולפתוח קבוצת גלישה עבור אנשים עם מוגבלות.
אירוע החוף קהילתי של Wave-ability ייערך ב-6.9.19 בחוף דן אכדיההרצליה בין השעות 9:30-14:00 בו יוכלו אנשים עם מוגבלות להגיע ליםלקחת חלק בפעילות חברתית ולהתנסות בגלישת גלים בעזרת מתנדבים מהקהילה.

הפרוייקט התחיל כהאקתון של עמותות TOM ו-Restartהנקרא  Makers for heroesבו בו יצרו לענבל רייכלר גלשן מותאם אישית איתו היא יכולה להיכנס למים ולגלוש. לאחר שחזרה למים ענבל הבינה את החופש שהשהייה בים והגלישה מאפשרים לאדם עם מוגבלותוהחליטה שהיא רוצה לאפשר לעוד אנשים במצבה לחוות את הים.
Wave-ability  הוקם מתוך האמונה כי חווית הים והגלישה מאפשרת לאדם עם מוגבלות הזדמנות ייחודית להשיג חופש תנועהשחרור מהמגבלה והזדמנות לקחת חלק בפעילות חברתית בקהילה.
לטובת מטרה זו הצוות צריך להפיק אירועלדאוג לליווי מקצועי בים ולייצר שלושה גלשנים מותאמים נוספים ולכן מבקש את עזרת הציבור הרחב בהגשמת החלוםכשהייעוד להקים אירוע חוף קהילתי ופעילות שטופת בים לאנשים עם מוגבלות.

על מנת לממש את החלום צוות Wave-ability חייבים לגייס את מלוא סכום היעד,
ולכן כל תמיכה היא חיונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה