Translate

יום שלישי, 16 במאי 2017

חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) פנטן טיפות עיניים בבקבוקונים חד פעמיים סטריליים וטיפות עיניים בבקבוק. מאת: שרית יוכפז

לעיניים שלך מגיע טיפה יותר !

חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) יוצאת בקמפיין חדש לסדרת טיפות העיניים:
בפנטן טיפות עיניים בבקבוקונים חד פעמיים סטריליים וטיפות עיניים בבקבוק

יובש בעיניים – תופעה כלל לא נעימה שרבים מהאנשים סובלים ממנה לרוב בגלל העבודה המרובה מול המחשב, נייד, האקלים הישראלי, מבנה העין ושינויים הורמונליים. חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) יוצאת בקמפיין חדש  ל'בפנטן טיפות עיניים' המקדם את המוצרים:  בפנטן טיפות עיניים בבקבוק ובפנטן טיפות עיניים סטריליות להקלה מיידית לעיניים יבשות. גם מרגיע וגם מעניק לחות לאורך זמן. במסגרת הקמפיין יושק אתר תוכן ייעודי לבפנטן טיפות עיניים, עשיר בתכנים רלבנטים למוצר כגון: 'מדוע סטודנטים ממצמצים יותר?', 'פריחה, אביב ואלרגיות מסביב', 'בגובה העיניים - אמת או מיתוס', 'זבנג וגמרנו', ועוד.
טיפות העיניים הסטריליות, מגיעות בבקבוקון 10 מ"ל, בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשיים מרגע הפתיחה, נוח לנשיאה ללא חומרים משמרים ומתאים למרכיבי עדשות מגע.
בפנטן טיפות עיניים סטריליות , מגיעות באריזה של 20 בקבוקונים חד פעמיים, לשימוש סטרלי להרטבת העיניים לתחושת נוחות, ללא חומר משמר, קל ונח לנשיאה מתאים לשימוש עם עדשות מגע .

תופעת ה"עיניים היבשות":
לפחות אחד מכל עשרה גברים סובל מתופעה של עיניים יבשות, ולפחות אחת מכל ארבע נשים. עין יבשה היא למעשה תופעה שבה כמות הדמעות, או איכותן, אינן מספיקות כדי לשמור על פני שטח העין רטוב ומוגן לאורך זמן.  בניגוד להנחה הרווחת, רוב הישראלים חשים יובש בעין לאורך כל השנה, ולא בסמוך לעונה זו או אחרת.

לתופעה של עיניים יבשות מספר תסמינים: תחושה של גוף זר או גרגירי חול, גירוי בעיניים, גירוד, צריבה או שריטות, אדמומיות וכאבים, עיניים "עייפות", רגישות לאור, ראייה מטושטשת, תחושת יובש, דמעות מוגברות, עפעפים נפוחים ודלקת בשולי העפעפים.
מרבית מהסובלים מעיניים יבשות משייכים זאת לתופעה אחרת- עיניים אדומות. התעלמות מהתופעה או אבחון שגוי עלולים להוביל לפגיעה באיכות הראייה בטווח הארוך.

יתרונות בפנטן טיפות עיניים:

לטיפות בפנטן עיניים השפעה משככת ומרגיעה לאורך זמן, הן ללא חומרים משמרים ומתאימות לשימוש גם למרכיבי עדשות מגע. בפנטן טיפות עיניים מורכב מחומרים ייחודיים, חומצה היאלורונית (0.15%),  ופרו ויטמין B5  (דקספנטנול 2%). טיפות העיניים הן למעשה תחליפי דמעות שמשמשים לטיפול מקומי ומהווים תחליף מצויין לרובד הדמעות.
החומצה ההיאלורונית (מייצבת את שכבת הדמעות) היא חומר המיוצר בתוך הגוף ומצוי כמעט בכל רקמות החיבור, העצמות והעיניים. הימצאותה של החומצה ההיאלורונית בתחליף הדמעות מהווה מרכיב פעיל בעל צמיגות גבוהה המאריך ומשפר את משך היצמדותן של הטיפות לעין. תכונות אלה מבטיחות את היציבות והעמידות של רובד הדמעות מבלי לשבש את חדות הראייה. בנוסף לכך, חומצה היאלורונית יכולה להיקשר לכמויות גדולות של מים, תכונה המקנה לה גם פונקציה של לחות. גרם אחד של חומצה היאלורונית יכול לספח כשישה ליטרים של מים! 
פרו ויטמין B5 (מרגיע ולמלחלח) -פנתנול הוא ויטמין מסיס במים מקבוצת B . הפנתנול הוא אחד מאבני היסוד של קואנזים A.  שמעודד גרנולציה וצמחיה של האפיתל נוגד גירוד ואנטי דלקתיות וסופח  מים. הדקספנטנול (פרו ויטמין B5) יכול לקשור כמות גדולה של מים, מרענן מצד אחד, ותומך ביכולתה של החומצה האילורונית לאגור לחות מאידך. הודות לדקספנטנול יוצרות טיפות בפנטן רמת לחות גבוהה ומהוות חומר טיפולי ומרגיע. הדואליות של השניים, היא שמאפשרת את הלחות של העין לאורך זמן.

מחיר לצרכן:
 79.90 ₪ לבקבוק של 10 מ"ל.
69.90₪ לאריזת טיפות סטריליות .


ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה