Translate

יום ראשון, 27 בפברואר 2022

לכבוד יום השמיעה הבינלאומי: רשת שטיינר מציעה בדיקות סינון שמיעה - עצמאית באונליין ללא עלות מאת: שרית יוכפז

 


לכבוד יום השמיעה הבינלאומי
: רשת שטיינר מציעה בדיקות סינון שמיעה - עצמאית באונליין מבלי לצאת מהבית וגם בסניפי הרשת, ללא עלות או התחייבות מאת: שרית יוכפז

 

ירידה בשמיעה גורמת לפגיעה משמעותית ומתמשכת ביכולת לתקשר עם הסביבה, עם המשפחה, בעבודה ובכל סביבות החיים. לכן, ישנה חשיבות אדירה לאבחון מוקדם של לקות שמיעה. בדיקת סינון  מאפשרת להחליט במהירות ובקלות האם קיימת ירידה בשמיעה ולהמליץ על בדיקת שמיעה מלאה ובהמשך על הטיפול השיקומי המתאים ביותר.

 

לכבוד יום השמיעה הבינלאומי המצוין מידי שנה ב-3.3, רשת שטיינר מכשירי שמיעה מציעה בדיקות שמיעה אונליין ללא עלות ומבלי לצאת מהבית. הבדיקה המקוונת נותנת אינדיקציה ראשונית לגבי מצב השמיעה של הנבדק. הבדיקה מהירה, פשוטה וקלה לביצוע ואורכת כשלוש דקות בלבד.

ניתן לבצע את הבדיקה בכניסה לאתר החברה או דרך הלינק - https://hearing-screener.beyondhearing.org/phonak/Hc2iRW/welcome

 

בדיקת השמיעה אונליין אינה מחליפה בדיקה מקצועית שנעשית על ידי קלינאית תקשורת ובמידה והבדיקה תצביע על ירידה בשמיעה מומלץ לתאם תור לבדיקת שמיעה מלאה ומקיפה.

 

כמו כן, לכבוד יום השמיעה, רשת שטיינר מכשירי שמיעה תקיים גם בדיקות סינון שמיעה ללא עלות בכל אחד מ-26 סניפי הרשת המצויים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת בדרום. ניתן לתאם את הבדיקות טלפונית, ללא תשלום, בין התאריכים 27.2-3.3. הבדיקות יקבעו לחודשים מרץ ואפריל על בסיס מקום פנוי.

 

רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים מתקדמים בכל העוצמות והגדלים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים כבדי שמיעה. התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים והמסורים של החברה.

 

היצע השירותים של החברה כולל בין השאר: מגוון גדול של מכשירי שמיעה, שתלי שבלול, עזרי שמיעה איכותיים ואביזרים מתאימים, מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה.

 

לתיאום בדיקות יש להתקשר ל-2174*


מצ"ב תמונה לשימוש חופשי. קרדיט צילום:  PHONAK 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה