Translate

יום חמישי, 18 ביוני 2020

שר הבריאות יולי אדלשטיין בביקור במרכז הרפואי "מעיני הישועה" בבני ברק : "משרד הבריאות יתייחס למעיני הישועה ולכל בתי חולים הציבוריים באופן שוויוני לכלל בתי החולים בישראל" מאת: שרית יוכפז


שרית יוכפז: חדשות החיים היפים

שמי שרית יוכפז עיתונאית צלמת ובלוגרית .
על עצמי:

כתבתי בעיתונות ארצית. מגזינים לנשים משפחה ונוער.הגשתי 10 שנים תוכנית -המלצות לטיולים תרבות וארועים ברדיו קול חי fm -93 .כותבת במקומונים. כותבת בלוג בסלונה "החיים הטובים בישראל "מאת: שרית יוכפז-sarityochpaz .
יש לי 3 מגזינים -בלוגים בנושאים:
"חדשות תיירות. תרבות מלונות ומסעדות."
"החיים הטובים צרכנות ועיצוב. ".
"חדשות יופי טיפוח אופנה וסטייל.". מאת שרית יוכפז. בעלת תעודת עיתונות ממשלתית ושל לשכת עיתונות בתל אביב. הכתבות שלי מקושרות לגוגל פלוס ויש לי צפיות רבות. כתבותי נכנסות בעמוד ראשון בגוגל. תחומי ענין: אוהבת את החיים הטובים. אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אוהבת אנשים טובים.בעלי חיים. כלבים חתולים וסוסים.אוהבת ים. נופים קסומים . אופנה. הצגות סרטים ספרים ואופרות. אוהבת לסקר הצגות .תאטרון .סרטים ספרים. אופנה קוסמטיקה . עיצוב . נדל"ן . עסקים. מלונות .מסעדות וצרכנות. אני מוזמנת לסקר מסיבות עיתונאים ופרזנטציות . עובדת עם מיטב היח"צנים והדוברים . אוהבת לראיין אנשים ועוסקת להנאתי בהום סטיילינג .
גדלתי 18 שנים כלבים. לצערי מתו מזקנה.
למדתי רפואה אלטרנטיבית. איפור.תקשורת
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן. הייתי בעבר מורה .גרתי ברמת השרון . וכעת בתל אביב-בכיכר המדינה. אני נשואה . אמא לשתי בנות מקסימות. עינת סמואל עובדת בטלוויזיה ברשת. החתן טל סמואל מנהל את "אלה פרסום ויזמות" .
והבת רונית יוכפז מעצבת פנים .
אני מתנדבת למען צער בעלי חיים. שמירה איכות הסביבה .מועדון העיוורים ומתנדבת למשטרה "למשמר האזרחי-"אני מסייעת בסיורים ממונעים נהגת בניידת משטרתית .
ב"דה מרקר קפה " - THE MARKER CAFE -אביא לכם קוראים יקרים פוסטים וכתבות חדשות על חיי עסקים .תיירות .מלונאות.מסעדות תרבות -ביקורת הצגות תאטרון וסרטים ותערוכות . חדשות אופנה קוסמטיקה וצרכנות וחדשות החיים הטובים והיפים
בפיסבוק :sarit yochpaz {שרית יוכפז}
מייל: sarit0404@yahoo.com

אדלשטיין שר בבריאות -בביקור במעיני הישועה שרית יוכפז

0 תגובות   יום חמישי, 18/6/20, 21:27




''שר הבריאות יולי אדלשטיין בביקור במרכז הרפואי "מעיני הישועה" בבני ברק : "משרד הבריאות יתייחס למעיני הישועה ולכל בתי חולים הציבוריים באופן שוויוני לכלל בתי החולים בישראל"
      מאת: שרית יוכפז

''ח"כ הרב משה גפני יו"ר וועדת הכספים: "מעיני הישועה הינו מודל לחיקוי לבתי חולים בארץ ובעולם" 
שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיע לביקור ראשון במרכז הרפואי "מעיני הישועה" כשהוא מלווה ח"כ יואב קיש סגן שר הבריאות וח"כ משה גפני יו"ר וועדת הכספים והסגל הניהולי הבכיר של משרד הבריאות.

הביקור נפתח בסיור במרכז בריאות הנפש המנוהל על ידי פרופ' ישראל שטראוס בית החולים פסיכיאטרי שונה מבחינת טיפולית ומנוהל בטיפול ללא כפייה ללא קשירות עם חזות של בית מלון מפואר וטיפול מקצועי להחזיר את המטופל תוך תקופת קצרה לתוך הקהילה.

לאחר מכן ביקרה המשלחת במרכז קרדיולוגיה ובמחלקות לטיפול נמרץ.

שלמה רוטשילד מנכ"ל המרכז הרפואי בירך את השר על החלטתו לפתוח את ביקוריו בבתי החולים בישראל במרכז הרפואי במעיני הישועה.

רוטשליד ציין את נחישותו ואישיותו המיוחדת של שר הבריאות כאשר בהיותו "אסיר ציון" נלחם על חירותו של העם היהודי בברית המועצות. כן הציג בפני השר את היותו של מעיני הישועה "בית החולים הקהילתי היחיד בישראל", המאפיין את התפתחותו בהתאם לצרכי הקהילה".

המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד

סקר את פעילות בית החולים, את היותו בית חולים קהילתי, ללא משענת של המדינה או קופות חולים, בית החולים אשר נדרש לכלכל את צעדיו והתפתחותו בהדרגה, תוך שמירה על יכולת התמודדות כלכלית במצבים מורכבים ביותר. בית חולים המאופיין למתן מענה לכמעט מחצית מיליון מטופלים מתושבי המרכז, הפריפריה ופרוזדור ירושלים. הוא ציין בסיפוק ובהדגשה את ההקפדה המוחלטת למניעת אשפוז חולים במסדרונות המחלקות, כולל במחלקה הפנימית בימי העומסים של החורף.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני,
המלווה את בית החולים עוד טרם הקמתו, סקר את ההיסטוריה שהובילה את הד"ר משה רוטשילד להקמת בית החולים, את התפתחותו ההדרגתית עד להיותו כיום מודל לחיקוי לבתי חולים רבים בארץ ובעולם. בפנייתו לשר אדלשטיין אמר הרב גפני:  "שר הבריאות הוא איש של מהפכות. הגיע הזמן לשנות את יחס המדינה בתקצוב בתי החולים הציבוריים לעומת הממשלתיים. אין שום סיבה שבתי החולים הממשלתיים יתוקצבו באופן מלא לעומת תקציב מזערי וגרעוני המוקצב לבתי החולים הציבוריים שאינם בבעלות המדינה, אך עושים את אותה עבודה בדיוק ולעיתים אף טובה יותר".

שר הבריאות הציג בנאום מסכם את מדיניותו הכללית כלפי בתי החולים הלא ממשלתיים ואת התרשמותו המיוחדת מהמרכז הרפואי מעיני הישועה. "לאחר שמקיימים סיור בתוך מחלקות בית החולים מקבלים זווית הסתכלות שונה לחלוטין על כל מרחב הפעילות של מעיני הישועה. מי שחושב שמדובר באיזה בית יולדות בבני ברק, שיבוא לביקור ויראה שמדובר במשהו אחר לגמרי", אמר.

בתמונה מימין
 השר יולי אלדשטיין פרופ' מוטי רביד ד''ר אלכסנדרה גלייזר   מנהלת מלר''ד ילדים שלמה רוטשילד מנכ''ל מרכז הרפואי שם צלם מורג ביטן 
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה