Translate

יום שני, 8 ביוני 2020

מוקם פורום בינלאומי מיוחד לחיזוק החוסן הנפשי של הציבור הישראלי בעקבות משבר הקורונה. מאת: שרית יוכפז


לראשונה בישראל: פורום רופאים ומומחים בינ"ל לרפואה משלימה ואינטגרטיבית יוקם למען חיזוק ושמירת החוסן הנפשי והגופני של הציבור 
תמונה יכולה לכלול: ‏אדם אחד‏

טובי הרופאים והמומחים הבינלאומיים מתחום הרפואה המשלימה והאינטגרטיבית המונעת בניהולו של שאולי יניב פז מנכ"ל ובעלים של מרכז ההחלמה האינטגרטיבי "מדיקל קר", מקימים בימים אלו פורום בינלאומי מיוחד לחיזוק החוסן הנפשי של הציבור הישראלי בעקבות משבר הקורונה

בחודשים האחרונים, עם התפשטות מגיפת הקורונה אשר חצתה גבולות ושיבשה את סדר יומם של מיליוני אנשים ברחבי העולם, גברו החששות מבדידות, חולי, פגיעה כלכלית ופגיעה בפרנסה. במקביל, החששות לשלומה ובריאותה של האוכלוסייה המבוגרת היוו מקור לפחדים, לחצים וחרדות עבור רבים.

המאבק בווירוס הקורונה עדיין לא הסתיים. למעשה, הוא רק מתחיל עם החזרה לשיגרה. מכיוון שהחרדות והפחדים, בשל המצב הכלכלי והחברתי השביר, ימשיכו וייצרו מצב של פגיעות בקרב רבים, ואלה עלולים לגרום שוב לתחלואה גבוהה.

מול השלכות הווירוסומחלות אחרות, מומלץ להפחית את החרדות, הפחדים והלחצים ובמקביל לחזק את החיוניות של הגוף. לשם כך, מוקם בימים אלה פורום מיוחד וראשון מסוגו, המורכב ממומחים בינלאומיים בתחום הרפואה המשלימה והאינטגרטיבית. הפורום מתאגד תחת ניהולו של שאולי יניב פז, מנכ"ל ובעלים של מרכז ההחלמה האינטגרטיבי "מדיקל קר", המפעיל את שבוע ההחלמה "חוזרים לחיים".
מטרתו העיקרית של הפורום היא להנגיש לציבור הישראלי מידע בינלאומי ודרכים ליישום של כלים פרקטיים ויומיומיים מתחום רפואה זו. בכך ניתן יהיה לסייע לציבור הרחב לשמור על גופו ונפשו ולמנוע את המחלות הבאות.

 בנוסף, יפעל הפורום הבינלאומי כדי להשפיע  על מקבלי החלטות להשתמש בכלים של הרפואה המשלימה בשגרת החיים וכן ליצירת שיח ברשת בדבר השימוש ברפואה המשלימה לחיזוק המערכת החיסונית ומניעת הידבקות במחלות.


הפורום יכלול את הרופאים והמומחים הבינלאומיים

ד"ר מוטי לוי (MD) רופא ראשי כללית רפואה משלימה.
ד"ר חגי אמיר(MD) -  מנהל בית חולים לווינשטיין ומומחה לרפואת שיקום.
ד"ר נאדר בוטו (MD) Dr. Nader Butto  - קרדיולוג בכיר ואבי שיטת הטיפול האנרגטית.
ד"ר רולין מקרתי - Dr. Rollin McCarthy (PHD) –- מנהל חברת המחקר של  HeartMath Institute החברה המובילה בארה"ב למחקר וטיפול בהשפעת הלב על המוח.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏תקריב‏‏‏

ד"ר ג'י צ'ן - Dr. Jie Chen  מומחית ברפואה סינית, מתמחה בטיפול במחלות גוף-נפש, נוירולוגיה, אנדוקרינולוגיה וגניקולוגיה בשיטות ריפוי אינטגרטיביות על בסיס הרפואה הסינית.

ברנדון בייס - Mrs. Brandon Bays  מייסדת ומרצה בינלאומית על שיטת ה"מסע" ומחברת רבי המכר על פי השיטה.

מיכל שרגא - פסיכולוגית אינטגרטיבית ומנהלת תכנית ההחלמה הייחודית –"חוזרים לחיים" במרכז ההחלמה האינטגרטיבי ב"מדיקל קר".

פורום המומחים ישיב לשאלות של הציבור בתחומים שונים של הרפואה המשלימה האינטגרטיבית ויעניק המלצות בנושאים מגוונים: תוספי תזונה וויטמינים, טיפולים אלטרנטיביים מפחיתי לחצים, המלצות תזונה ספציפיות לחיזוק המערכת החיסונית, המלצות מנוחה ושינה, תנועה וספורט.
בנוסףיעביר הפורום תרגולים של  יוגה, מדיטציה ונשימות וכן  הרצאות אונליין של מומחים, שיספקו כלים יומיומיים להפחתת לחצים ושמירה על איזון.

שאולי יניב-פז, מנכ"ל הפורום ובעלים של מרכז ההחלמה האינטגרטיבי "מדיקל קר": "בעת הזאת, שבה רמת החרדה הציבורית גבוהה, אנו שמחים לחלוק עם הציבור מידע, כלים ודרכים להרגעה, לטיפול ולשינוי באורח החיים. מיטב הרופאים והמומחים הבינלאומיים יקדישו מזמנם לייעוץ ולטיפול שיגבירו את החיוניות בגוף וישפרו את היכולת של כולנו להתמודד עם המצב."

ניתן להיכנס לפורום, ולקחת חלק בהרצאות ולקבל מענה ותרגול של כלים לשימוש יומיומי דרך דף הפייסבוק:


מאת שרית יוכפז עורכת מגזין הבריאות .
 sarit0404@yahoo.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה