Translate

יום שלישי, 22 באוקטובר 2019

אופנועני הארלי דוידסון ישראל עושים רעש להעלאת המודעות לסרטן השד/ מאת שרית יוכפז


אופנועני הארלי דוידסון ישראל עושים רעש
להעלאת המודעות לסרטן השד
זו השנה השישית שמאות הארלסיטים ירעישו את תל אביב במסגרת אירוע הסברה למניעת סרטן השד בשיתוף ארגון "גמאני"

ביום שישי, ה-25 לחודש, החל מ- 9:00 בבוקר, יתקיים האירוע השנתי של הארלי דוידסון ישראל ונשות ארגון "גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד", לרגל חודש המודעות לסרטן השד. 
זו השנה השישית ברצפיות בה מתקיים האירוע בשיתוף עם אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון בישראל, אשר התגייסו לסייע לבנות בהעברת המסר החשוב- "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק".
האירוע כאמור יחל בשעה 09:00 בבוקר אז תחל ההתכנסות בסוכנות הארלי דוידסון ברחוב המלאכה 6, חולון. הבאים והבאות ייהנו מארוחת בוקר, עמדת צילום מיוחדת, פינוקים ומוזיקה טובה. לאחר מכן תחל יחולקו חולצות העמותה ותליית בלונים ורודים על האופנועים. בשעה 11:00 בדיוק תחל נסיעה של מאות רבות של הארליסטים יחד עם נשות העמותה מחולון לקניון עזריאלי בת"א, שם יערך הפנינג מיוחד. לאחריו תיסע השיירה יחדיו חזרה לסוכנות הארלי בחולון שם יחכו למשתתפים ארוחת צהרים, עמדות טיפוח ומסג' יחד עם מוזיקה טובה.

סרטן השד היא המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים, כאשר מידי שנה מאובחנות כ-5,000 חולות חדשות. האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; הסיכויים להחלמה גדלים ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, כשאחוז הריפוי עומד על 90% באם אכן היא מאובחנת בזמן
.
אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר "האירוע, אותו אנו עורכים בשנה השישית ברציפות הוא בעל חשיבות עצומה עבורנו כחברה שחורטת על דגלה מעורבות ותרומה לקהילה. אנו יודעים שהגברת המודעות למחלה ועידוד נשים ללכת להיבדק הן פעולות שפשוט מצילות חיים. אני מודה לנשות גמאני על שיתוף הפעולה שלשמחתי מוכיח את עצמו משנה לשנה, כשכמות המשתתפים הולכת וגדלה".

צילום: יח"צ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה