Translate

יום שני, 22 ביולי 2019

ספר מדריך לחיים עם 120 הרגלי משני חיים בשם "נחת מאת המנטור הדרוזי ג'בר חביש בהוצאת מדיה 10. מאת: שרית יוכפז



ספר חדש
תכירו את המנטור הדרוזי הראשון שעזב קריירה צבאית עם מסלול לתפקיד בכיר, כדי להוסיף לחיים של כולנו שלווה ונחת – כעת הוא מוציא 
ספר מדריך לחיים עם 120 הרגלי משני חיים בשם "נחת"

ג'אבר, 36, נולד וגדל בכפר הדרוזי ירכא, בן בכור מבין 4 אחים. בגיל 14 התייתם מאבא, שלקה באירוע מוחי פתאומי ומשפחתו, במיוחד אימו בת ה-35, נאלצה להתמודד עם אתגרים וקשיים רבים כשהמצב הכלכלי נוגע בקו העוני.


                                             מימין ג'בר עם השר אקוניס

למרות שהיה אמור להיות נער חסר סיכוי להצלחה בעקבות הבעיות שהיו בבית ואבא אלכוהוליסט ואלים, הצליח ג'בר לנצח את המכשולים שנקלעו לדרכו והצטיין בלימודיו. הוא שימש קצין מצטיין בחייל האוויר, למד שני תארים, זה אחר זה, במנהל עסקים ומערכות מידע והיתה לו ביד הצעה לקריירה צבאית מבטיחה.

למרות הביטחון הכלכלי ג'אבר בחר לוותר, התפטר מהשירות הצבאי בשנת 2014 בדרגת סרן, כקצין מצטיין עם תוכנית אופק (רגע לפני קבלת רב סרן) והלך בעקבות האינטואיציה שלו לדרך אחרת, שבה הוא מממש את היעוד הרוחני שלו בעולם הזה.

מאז ומתמיד היתה לו יכולת להתחבר לאנשים, לפענח מצבים ומשברים שונים בחייהם של אחרים, לעזור להם להצליח ולהגשים את עצמם – מגיל צעיר היה מנטור וכיום היומן שלו מלא שנה מראש.

"לאמא שלי לא היה קל עם זה, כל אמא מעדיפה להגיד שהבן שלה הוא בתפקיד בכיר בצבא מאשר נומרולוג או מישהו שעוסק במקצועות רוחניים או מיסטיים. אבל החלטתי ללכת על החלום שלי ולעזור לאנשים וזה מה שמשך אותי", מספר ג'אבר.

ג'בר החליט להתמקצע בתחום המודעות וההעצמה האישית והרוחנית וכיום הוא אחד המנטורים המבוקשים בארץ ובעולם, במיוחד בקנדה בארצות הברית, עוזר ומלווה אלפי אנשים, מופיע וכובש במות גדולות, מהנחשבות בעולם ומשפיע על חייהם של אנשים. ג'אבר מאמין שניתן לפתח את החוש הזה וכל אדם יכול להתחבר לאינטואיציות שלו ולכן הקים לפני 5 שנים את מרכז נור בתל אביב, שם הוא מעביר סדנאות וקורסים וגם הכוונה אישית לאנשים. הוא עצמו למד ללא הפסק כל השנים החל מנומרולוגיה, רפואה סינית ועוד.





"אנשים פעמים רבות תקועים על רבע הכוס הריקה ולא בשלושת הכוס המלאה שיש להם. הם כל הזמן בעניין של לחפש את הדבר הבא. היצרים אוכלים אותנו, לפעמים מילה אחת נכונה או עצה אחת מדויקת, הברקה שבאה מהקול הפנימי, יכולה לשנות לאדם את החיים".
את ספרו החדש "נחת" שנמצא כעת על מדפי רשתות השיווק, החליט למקד ב-120 הרגלים משני חיים מתוך אמונה בתהליכי שינוי המתבססים על עשייה פרקטית ומימוש צעדים לכל אורך הדרך.
הספר "נחת" מתמקד בפשטות רוחנית ופרקטית עם 120 הרגלים שיעשו לכם טוב ויביאו לכם נחת ובימים אלו הוא מתורגם לערבית, אנגלית ובקרוב גם סינית.

בין 120 ההרגלים תוכלו למצוא עם הסבר מעניין את:
"גם אם אתה מבוגר, לא משנה באיזה גיל, אני ממליץ לך בחום רב לצפות בסדרות ובסרטים מצוירים של ילדים".
"לפחות פעם בשבוע תקנה פרחים בשבילך, לבית או למשרד זה יכניס אור ושמחה לחייך"
"פעם בחודש סע בתחבורה ציבורית השתלב בנסיעה עם אנשים זרים שמעולם לא פגשת"
"הענק לאנשים האהובים עליך ספרים במתנה ועל הספר תכתוב הקדשה"
"לפחות שעה ביום השתדל לשתוק – השתיקה מחברת אותנו לעצמנו, מעוררת חשיבה ומפקסת אותנו בביצוע המשימות שלנו"

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או באתר החברה:  www.media-10.co.il

מומלץ .
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה