Translate

יום שלישי, 11 ביולי 2017

מנכ"ל מד"א העניק ל-70 מסיימי קורסי חובשי רפואת חירום מארגון מד"א-הצלה תעודות סיום וערכות עזרה ראשונה של מד"א מאת: שרית יוכפז


מנכ"ל מד"א העניק ל-70 מסיימי קורסי חובשי רפואת חירום מארגון מד"א-הצלה תעודות סיום וערכות עזרה ראשונה של מד"א
הטקס המרגש התקיים במעמד שר הבריאות, מנכ"ל מד"א, נשיא ארגון הצלה ורב הארגון * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מברך אתכם על סיום ההכשרה, אתם מהווים מכפיל כוח בהצלת חיים"
שר הבריאות

ביום ה' (6.7) התקיים טקס סיום קורס חובשי רפואת חירום של מד"א, במעמד שר הבריאות, מנכ"ל מד"א, בכירי מד"א ומנכ"ל ובכירי ארגון מד"א-הצלה. בקורס השתתפו 70 ממתנדבי ארגון מד"א-הצלה, במהלך הטקס קיבלו הבוגרים את תעודת הסיום, תיקי עזרה ראשונה של מד"א המכילים ציוד החייאה מתקדם ואפוד חובש אשר ישמשו אותם במקרי חירום רפואיים. בנוסף חולקו מכשירי מירס ומכשיר זימונית אשר בעזרתם יזניק מוקד הכוננים של מד"א את החובשים החדשים לאירועי חירום רפואיים בקרבתם. בנוסף נחנכו מס' אופנועים ע"י מד"א וארגון הצלה שיצטרפו ליחידת האופנועים של מד"א.

70 החניכים, בני 25-50 מהמגזר החרדי, המתגוררים באזור גוש דן, בצפת, חצור, מירון וטבריה עברו את הקורסים בצפת ובבני ברק. עם סיום הקורסים יצטרפו החניכים כמתנדבים מן השורה ויחלו להגיב לאירועים ולהעניק טיפול רפואי מציל חיים איכותי ומהיר ככל שידרשו.

במהלך הערב נשאו דברים שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, נשיא ארגון הצלה הרב חיים הלווי ואזנר, מנכ"ל מד"א אלי בין, רב ארגון הצלה הרב אליעזר שטרן ונציגי החניכים שסיימו מבני ברק והגליל. כמו כן, במהלך הטקס ציינו 30 שנות פעילות מאז הקמת ארגון הצלה.

נשיא הארגון מר"ן הרב חיים הלווי ואזנר ורב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן, הדגישו את פועלם של המתנדבים למען הצלת חיים גם בזמנים הקשים כאשר הם לא מתפשרים על הלכות השבת והצניעות.

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן: "הגדלת אנשי הרפואה הפועלים במד"א תביא להצלת חיים והגברת פעילות מתנדבי הארגון לטובת הציבור. אני רואה ביוזמה ברוכה זו ערך עליון במשימה החשובה שלנו להצלת חיי אדם."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מברך אתכם על סיום ההכשרה, אתם מהווים מכפיל כוח בהצלת חיים ואני בטוח שתעניקו טיפול רפואי איכותי בכל זמן שידרש. במד"א אנו פועלים לפי נוסחה מנצחת המאפשרת לנו לשתף פעולה באופן מלא עם למעלה מ-25 ארגוני הצלה - רבני הארגון פוסקים ומורים את ההתנהגות ההלכתית בעוד שמד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מכתיב את הסטנדרטים וההתנהלות הרפואית המקצועית."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה