Translate

יום רביעי, 22 במרץ 2017

לרגל יום המים הבינלאומי החל היום, ה-22 במרץ, ערכה שטראוס מים את מחקר המים הגדול מאת: שרית יוכפז


המים הם מקור החיים

 לרגל יום המים הבינלאומי החל היום,
ה-22 במרץ, ערכה שטראוס מים את
מחקר המים הגדול
אז איך הישראלי אוהב את המים שלו?

מהמחקר עולה כי הקטגוריה הכי פופולארית לשתיה בבית באופן קבוע היא מים. 98% מהישראלים שותים מים בבית, 92% מהישראלים שותים שתייה חמה בבית ו-69% מהישראלים שותים בבית משקאות נוספים, ממותקים, מוגזים ובטעמים. 98% מהמבוגרים חושבים ששתיית מרובה של מים חשובה לבריאות, עם זאת, 62% מההורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים

לרגל יום המים הבינלאומי החל ב-22.3 ערכה שטראוס מים, באמצעות חברת הסקרים Sapio, את מחקר המים הגדול על הרגלי השתייה של הישראלי הממוצע. המחקר נערך על 1,200 נשאלים בגילאי 21-75 המנהלים משק בית עצמאי, מתוכם 512 נשאלו על הרגלי השתייה של ילדיהם בגילאים 1-18.

לגבי הכמות הממוצעת לשתייה ביום מסתבר כי הישראלי שותה בממוצע 6.5 כוסות מים בבית ביום, לעומת 2 כוסות בממוצע של שתייה חמה וכ- 2.5 כוסות בממוצע של משקאות קלים אחרים. ההמלצה היא, אגב, לממוצע של 8-10 כוסות מים ביום.
רוב הילדים שותים מים בבית, 97% כמות ממוצעת של 6 כוסות ביום ו-62% מהילדים שותים בבית משקאות אחרים ממותקים, מיצים או מוגזים.
62% מההורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים, על אף ש-83% מההורים מצהירים שהם מקפידים שילדם ישתה כמות מינימלית של מים ביום.
החל מגיל 6 רוב הילדים כבר מוזגים לעצמם מים לבד בבית.

לגבי הזדמנויות שתייה, 26% מהישראלים שותים מים במהלך הלילה.
הישראלים נוהגים לקחת מים מהבית ולשתות אותם מחוץ לבית: 60% מהישראלים לוקחים איתם מים לפחות 3 פעמים בשבוע. הילדים עושים זאת אפילו יותר: 89% יקחו וישתו מים מחוץ לבית לפחות 3 פעמים בשבוע.
ומה לגבי טמפרטורת המים? בקיץ- הישראלים אוהבים לשתות את המים שלהם מאד קרים- 42% ו – 17% יעדיפו בטמפרטורת החדר, לעומת זאת בחורף-  רק 11% יעדיפו מים קרים מאוד, בעוד 54% מעדיפים לשתות מים בטמפרטורת החדר.

המקום המקובל, אגב, לשתיית מים בבית הוא המטבח- 90% מהישראלים שותים מים במטבח. 38% מהישראלים נוהגים לשתות מים בחדר השינה.

רוב הישראלים ישתו את המשקאות החמים שלהם בבוקר – 86% ובעיקר ישתו אותם בסלון, כש -54% מהישראלים מעדיפים את המשקה החם שלהם ממש רותח.


לדברי יניב שיראזי, מנכ"ל שטראוס מים ישראל: "שטראוס מים שמה לה כאג'נדה לעודד שתיית מים, אשר מהווים את אחד המרכיבים המרכזיים לקיום אורח חיים בריא. אחד התוצרים של הכנסת בר מים תמי4 הביתה הוא שתייה מרובה יותר של מים בכלל, וגם על חשבון שתייה ממותקת: 81% מלקוחותינו מעידים שעם בר המים תמי4 המשפחה שותה יותר מים. אנחנו רואים חיזוק של המגמה של העדפת שתיית מים על פני כל משקה אחר, שמחים לעודד מגמה זו לכל אורך השנה ובפרט ביום המים הבינלאומי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה