Translate

יום שני, 27 במרץ 2017

חברת "שטראוס מים ישראל"מרכז בראשית אשדוד" המתופעל ע"י צוות של כ100 נשים מהמגזר החרדי. במהלך השנתיים לפעילותו הייתה יציבות מרשימה בתעסוקת הנשים החרדיות מאת: שרית יוכפז

חברת "שטראוס מים ישראל" המשווקת ברי המים "תמי 4" מסכמת שנתיים של פעילות מוצלחת של מרכז שירות הלקוחות- "מרכז  בראשית אשדוד" המתופעל ע"י צוות של  כ100 נשים מהמגזר החרדי. במהלך השנתיים לפעילותו הייתה יציבות מרשימה בתעסוקת הנשים החרדיות "במרכז בראשית אשדוד", תחלופה של כ 4% בלבד.

                        מרכז בראשית אשדוד.

יניב שיראזי, מנכ"ל חברת "שטראוס מים ישראל": 
" 'מרכז בראשית אשדוד', מטפל בלמעלה מ50% מכלל הפניות המגיעות למחלקת השירות של החברה ובמהלך השנתיים האחרונות טופלו למעלה מ- 1.5 מיליון פניות של לקוחות החברה.
______________________________________
מסקר שביעות רצון  שערכה חברת "שטראוס מים  ישראל" בקרב לקוחות החברה עולה כי קרוב ל90% מהפונים ל"מרכז בראשית" הביעו שביעות רצון גבוהה מסוג השירות, רמת השירות, היחס האישי והטיפול המהיר בנושא הפנייה.
______________________________________
"מרכז בראשית אשדוד" מתופעל כאמור רק ע"י נשים מהמגזר החרדי שעברו הכשרות מקצועיות ממוקם בצמוד לשכונות החרדיות הגדולות בעיר וכולל מערכות שירות ותקשורת מתקדמות ופועל באישור ובתמיכה מלאה של רבני הקהילות החרדיות.
______________________________________

חברת "שטראוס מים ישראל" המשווקת את ברי המים תמי 4 מסכמת שנתיים של פעילות מוצלחת של מרכז שירות הלקוחות הראשי של החברה- "מרכז בראשית אשדוד".                                                                           "מרכז בראשית אשדוד" מרכז למעלה מ- 50% מפעילות שירות הלקוחות של החברה ומתופעל ע"י צוות של כ100 נשים מהמגזר החרדי. במהלך שנתיים לפעילותו רשם יציבות מרשימה בנושא תעסוקת הנשים החרדיות, תחלופת העובדות עמדה על 4% בלבד.
מסקר שביעות רצון שערכה חב' "שטראוס מים ישראל" בקרב לקוחות החברה עלה שקרוב ל90% מהפונים למרכז השירות הביעו את שביעות רצונם המוחלטת מהרמה המקצועית הגבוהה, המחויבות האישית, רמת השירות מהטיפול המידי בפניה.

יניב שיראזי, מנכ"ל חב' שטראוס מים ישראל" מציין שבמהלך השנתיים האחרונות של "מרכז בראשית אשדוד"  טופלו למעלה מ- 1.5 מיליון פניות של לקוחות החברה והחברה מברכת על שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי ומתכננת בעתיד להרחיב את שיתופי הפעולה לתחומים נוספים.       
                             
רוב הנשים החרדיות המועסקות המרכז בראשית אשדוד הנן אימהות, המנהלות משפחה ומשק בית, עובדה המסייעת להם ברמת ההבנה האישית בחשיבות שתיית מים נקיים לבריאות הילדים והמשפחה, והנשים גם מחויבות להלכה "זמן בעל הבית" המחייב לנצל את זמן העבודה לעבודה בלבד.                            העובדות ב"מרכז בראשית" מקפידות גם לשמור על אוירה נעימה  בזמן השיחות עם הלקוחות, במיוחד במקרים של מצבי לחץ ותלונות.
עובדות המרכז מצטיינות בתודעת שירות גבוהה, כמו גם אחריות ושקיפות מול הלקוחות.

'מרכז בראשית אשדוד' הוקם על ידי מנפאוואר בראשית, 
בהשקעה של למעלה מ-4  מיליון ש"ח, והוא משתרע על שטח של יותר מ- 1,000 מ"ר. המרכז הוקם בכוונה תחילה בצמוד לשכונות החרדיות הגדולות באשדוד, במטרה לאפשר לנשים לעבוד במרחק הליכה מבית. הנשים המועסקות במרכז השירות זוכות לתנאי שכר מעולים, כולל בונוסים, מתנות ופעילות חברתית באווירה חרדית מתאימה.


המרכז כולל עמדות עבודה מתקדמות ומאובזרות לנוחות מרבית, כולל מערכות שירות ותקשורת ברמה טכנית גבוהה. במרכז פועל מערך תקשורת פנימי מיוחד לעובדות, ללא כל גישה לשירותי אינטרנט, על פי הנחיית רבני העיר אשדוד שליט"א, שעודדו וליוו את הקמת מרכז בראשית. המקום מעוצב כולו באווירה ביתית נעימה ומרווחת, עם מטבח מרווח וכשר למהדרין, כמו גם ספרייה עם מגוון ספרי קריאה, להשאלה ללא כל תשלום, לרווחת העובדות וילדיהן. במקום אף פועלת שמרטפייה ייחודית לילדי העובדות, המופעלת על ידי גננות ותיקות ואחראיות במשך כל השנה לרווחת האימהות העובדות בשעות אחה"צ, ללא כל תשלום מצדן.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה