Translate

יום ראשון, 12 במרץ 2023

הפורטל לתזונה בריאה EatWell יקיים את הכנס הגדול בישראל למניעה ולטיפול בסוכרת ביום שישי 24.3 בתיאטרון גבעתיים. מאת: שרית יוכפז

 


לנצח את הסוכרת מאת: שרית יוכפז

. האירוע יכלול הרצאות של מיטב המומחים בתחום הסוכרת, שיעסקו בחידושים בתחום הטיפול, תזונה משפרת ומונעת סוכרת, בדיאטה שמתאימה לחולי סוכרת ועוד ועוד. במקום יתקיים גם יריד של מוצרי בריאות ומזון המותאמים לסוכרתיים

 

סוכרת היא סיבת המוות הרביעית בישראל. מחלת הסוכרת נמצאת בעלייה מתמדת ועקבית בהיקפיה בעולם וגם בישראל ובעשור האחרון הוכפל מספר החולים בה. בישראל חיים 550 חולי סוכרת. על פי הערכות מספר החולים בעולם בסוכרת צפוי להיות בשנת 2030 כ-439 מיליון.  הגורם לעלייה המתמדת במספר חולי הסוכרת הוא התארכות תוחלת החיים לצד עלייה בגורמי סיכון למחלה, ביניהם עודף משקל והשמנה, הרגלי אכילה גרועים והיעדר פעילות גופנית כלשהי.

 

הפורטל לתזונה בריאה EatWell , המקיים כבר שנים כנסים שעוסקים בתזונה בריאה, החליט להרים את הכפפה וביום שישי ה- 24.3.23 יקיים את הכנס הגדול בישראל למניעה ולטיפול בסוכרת "לנצח את הסוכרת" . הכנס, שיתקיים בתיאטרון גבעתיים, ישלב הרצאות מקצועיות מעשירות של מיטב המומחים שיעניקו כלים חדשניים לטיפול ולמניעת סוכרת.

בין היתר יתקיימו הרצאות של רופאים מומחי סוכרת, שיעסקו במה השתנה בשנים האחרונות בטיפול בסוכרת, הרצאה שתעסוק בטיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא, הרצאה על היתרונות של תזונה טבעית המכילה פחמימות חכמות, הראה שתסביר כיצד התזונה הים תיכונית משפרת ומונעת סוכרת, פאנל אנשי מקצועי על מהי הדיאטה המתאימה ביותר לחולי סוכרת ועוד ועוד.

 

בין המרצים שישתתפו בכנס: ד"ר דב פוגל  M.D Ph.Dרופא וחוקר סוכרת, מנהל קליניקה לרפואת משפחה, ד"ר מיכאל ויינפאס  M.Dרופא מומחה לסוכרת והשמנה מכבי שירותי בריאות, אופיר פוגל נטורופת, מטפל, חוקר ומרצה, עדינה בכר דיאטנית סוכרת ותזונה קטוגנית, מרכז DMC מחברת הספר "הדיאטה הקטוגנית" , בתאל בר אחות מוסמכת לטיפול בסוכרת, בעלים של חברת "סוכרת בשליטה", בתיה אלימלך דיאטנית קלינית ויועצת האגודה הישראלית לסוכרת ועוד.

 

בנוסף להרצאות, הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של דוכנים, אשר יציעו מוצרי בריאות המותאמים לסוכרתיים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא וכלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.

 

בן יקיר, מפיק הכנס ומנכ"ל EatWell : "מטרת העל שעמדה מול עינינו היא החשיבות של חשיפת חולי סוכרת, טרום סוכרתיים וציבור המטפלים למידע העדכני ביותר בתחום. בהרצאות הכנס אפשר יהיה ללמוד איך לשפר את מצב בריאותו של חולה סוכרת, לשפר את איכות חייו למנוע סיבוכים קשים שמאפיינים את המחלה".

 

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים לכנס יש  להקליק כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה