Translate

יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

אלפי בני נוער מתנדבי מד"א בחרו ללמוד להציל חיים גם בחופשת הקיץ - שרית יוכפז

 החופש הגדול בסימן הצלת חיים:

אלפי בני נוער מתנדבי מד"א בחרו ללמוד להציל חיים גם בחופשת הקיץ

 

כבכל שנה במהלך החופש הגדול, מקיים מגן דוד אדום את קורסי הקיץ המסורתיים - במטרה לשפר ולשדרג את הכשרתם הרפואית של בני הנוער המתנדבים במד"א. כ-1,800 מתנדבי נוער מד"א מכלל רחבי הארץ עברו במהלך הקיץ את הכשרות שהגיעו לסיומן בטקס שנערך בסוף השבוע האחרון בנוכחות בכירי מד"א ומנכ"ל מועצת ארגוני הנוער שלומי קסטרו.

 

בין מגוון הקורסים; קורס מדריכים צעירים, המכשיר את החניכים לסיוע בתפעול קורסי עזרה ראשונה, בתרגולים וימי הקהילה של מד"א. קורס מדריכי נוער, שמכשיר את חניכיו להדריך את השכבה הצעירה בעזרה ראשונה במהלך שנת הלימודים לקראת הצטרפותם למד"א. וקורס מנהיגות בשעת אסון, במסגרתו מוכשרים מתנדבי הנוער לסייע במתן טיפול מתקדם באירוע רב נפגעים ובזירות אסון ללא ציוד רפואי תקני. מתנדבי נוער נוספים סיימו הקיץ בהצלחה קורס תאר"ן (תחנת אירוע רב נפגעים) ונאמני החייאה.

 

מתנדבי הנוער של מד"א התנסו באמצעי הדרכה טכנולוגיים מתקדמים כגון תוכנות סימולציה ומשחקי מולטימדיה שכוללים שימוש במשקפי VR (מציאות מדומה) שפותחו במיוחד על מנת לשפר את ההכשרה של  דור העתיד של מד"א.

 

כ-4,100 בני נוער בוגרי כיתה ט' מרחבי הארץ סיימו בתחילת הקיץ את הכשרתם לאחר שנה של לימודים במסגרתה למדו קורס מגישי עזרה ראשונה ונחשפו לתכנים חינוכיים ולהעשרות בטרם תחילת התנדבותם באמבולנסים של מד"א.

 

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מרגש לראות בכל שנה מחדש כיצד בני נוער משקיעים מזמנם הפנוי בחופשת הקיץ, ובמשך ימים ושבועות מגיעים למד"א, על מנת ללמוד, להתנדב ולתרום, והכל למען הצלת חיים. כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו, ונוער מד"א הוא נכס חשוב מאין כמותו לארגון. חודשי הקיץ מהווים פרק זמן משמעותי להגברת הכשירות של מתנדבי מד"א ולמתן כלים נוספים חשובים למשימת הצלת החיים".

תגובה 1:

  1. The global livestock surface disinfectant market size was valued at USD 3.10 Billion in 2020 and is forecast to exceed USD 5.93 billion in terms of value, delivering a CAGR of 7% over 2021-2028. 

    השבמחק