Translate

יום ראשון, 14 באוגוסט 2022

90 כיסאות גלגלים מיוחדים נתרמו על ידי המשרד לשיתוף פעולה אזורי לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים בקוסובו /מאת שרית יוכפז

 



90 כיסאות גלגלים מיוחדים נתרמו על ידי המשרד לשיתוף פעולה אזורי 
לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים בקוסובו /מאת שרית יוכפז

 

ביוזמת המשרד לשיתוף פעולה אזורי ומשרד החוץ, וכחלק מהרצון לתמיכה בסיוע ההומניטרי לקוסובו, הוענקו 90 כיסאות גלגלים מיוחדים המיועדים לילדים עם מוגבלויות. חלקו הראשון של הסיוע ההומניטרי הראשוני הועבר בעת ביקור השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', באפריל השנה, שהיה ביקור ראשון של שר ישראלי בקוסובו, ונועד להדק את שיתופי הפעולה והיחסים בין המדינות.

בטקס מרגש שנערך ביום חמישי האחרון (11 באוגוסט 2022, י"ג באב התשפ"ב), מסרה שגרירת ישראל בקוסובו, תמר זיו, את הפעימה השנייה של הסיוע ההומניטרי לעמותת 'הנדיקוס', הפועלת לסיוע לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הכיסאות שהוענקו הם תוצרת ישראל והסיוע ההומניטרי לקוסובו הוא המשך בצעדים לחיזוק היחסים בין שתי המדינות.

לקוסובו השוכנת בבלקן, כ-2 מיליון אזרחים, מהם 95% מוסלמים. בספטמבר 2020 הודיעו ישראל וקוסובו על כינון יחסים דיפלומטיים גלויים והכרה ישראלית במדינה. התרומה מצטרפת לפעילות אזורית ענפה של המשרד לשיתוף פעולה אזורי בתחום הבריאות, שנועדה להדק את יחסיה של ישראל עם מדינות האזור.

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג': "שיפור רווחתם של עמי האזור, בפרט בנושא הבריאותי, הוא מיעדי המשרד המרכזיים. אנחנו שמחים על הזכות להעניק את הכלים שיאפשרו לילדים עם מוגבלויות להתנהל בעצמאות וחופשיות רבה, ויחזקו את המסר לפיו חיי וכבוד האדם, הם ערך עליון חוצה גבולות שכולנו מחויבים בקידומו."

    

 קרדיט צילום: דוברות המשרד לשיתוף פעולה אזורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה