Translate

יום חמישי, 7 ביולי 2022

פיברומיאלגיה: נווה פארם מציגה קומפלקט יחודי לכאב ..מאת: שרית יוכפז

 

                                 
                                                  צילום-אטסטוק


פיברומיאלגיה:  מאת שרית יוכפז

 

כולנו חווים כאב כלשהו בחיים פציעות, מחלות, או אפילו שריר שנתפס, אבל ישנם אנשים שחיים עם כאב חזק ולתקופות ארוכות ולפעמים למשך כל חייהם, כמו חולי פיברומיאלגיה.

כשכואב לנו, אנחנו רק רוצים שהכאב יפסיק. אבל מה עושים אם הכאב לא פוסק והוא כל כך חזק עד כדי שאי אפשר ליהנות ולשאת  אפילו ליטוף של בן הזוג או את המגע של הילדים?

פיברומיאלגיה – זה אמיתי

חולי פיברומיאלגיה, הסובלים מכאבים כרוניים מתמודדים עם מציאות כזו בכל יום הפוגעת באיכות חייהם. לעיתים אף סובלים שנים רבות מסימפטומים מסתוריים, בדיקות שמראות שהכל תקין ומעסיקים שחושבים שאת חולה קצת יותר מידי פעמים ואף אחד לא באמת מבין. הרבה פעמים החולים מגיעים לידי ייאוש וזה מפני שעד היום אין מענה לבעיה והכאב הופך מהר מאוד לדיכאון.

בהיעדר פרוטוקול טיפולי, הטיפולים המקובלים הם בעיקר תרופות נוגדות דיכאון או נוגדי דלקת לא סטרואידליים, קנאביס וסטראודיים.

 

טיפולים אלו הם המקובלים כיום אך הם בעייתיים, מאחר ומבוססים בעיקר על ניסוי ותהייה וחוות דעת של מטופלים.

התרופות נוגדות הדיכאון לא בהכרח משפיעות, אך גורמות להתמכרות ולבעיות גמילה. נוגדי הדלקות יוצרות תופעות לוואי בעיקר במערכת העיכול, פגיעה בכבד ובכליות ואסורים לשימוש לתקופה ממושכת. קנאביס לא מאושר בקלות ואף נמצא מחוץ לסל הבריאות ולקינוח - סטרואידים שנועדו לשימוש מועט בגלל תופעות לוואי וסכנת שיבוש הורמונלי. בקיצור אין פתרון אולטימטיבי למצב המאוד לא קל הזה.

אז מה, חיים עם הכאבים לנצח? לא ממש

מסתבר שלחברת "נווה פארמה"  

מוצר חדש הנקרא -  FIBROMAG  המורכב משילוב רכיבים המונעים אפיזודות של פיברומיאלגיה ומביאים הקלה משמעותית בסימפטומים המאפיינים את המחלה.

תוסף המבוסס על עיקרון הסינרגיה התזונתית המשלבת כמה רכיבי תזונה: תמצית הזעפרן Affron בשילוב Magnox , וויטמינים הפועלים יחד הרבה יותר טוב מאשר כל אחד בנפרד. משתמשי המוצר מדווחים על "חיים חדשים" ושיפור משמעותי בכל תסמיני המחלה, והשבת איכות החיים. הזעפרן ידוע כבעל השפעה נוגדת דיכאון ונוגדת דלקת. מצויים בו חומרים פעילים המפחיתים כאבים עם מנגנון שפועל כמו הקנביס.


לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר של "נווה פארמה" או להתקשר:

1-700-503-503

נוה פארמה בע"מ - Naveh Pharma LTDפייסבוק :

http://www.navehpharma.co.ilאתר :



לשחק טניס כמו בגיל 30
הכירו את "מוביליטי", התוסף החדש שיקל על כאבי המפרקים שלכם

 

ככל שעוברות השנים, הסחוס המפריד בין המפרקים שלנו נשחק.

כך נוצר חיכוך בין העצמות הגורם לדלקות וכאבים בלתי נסבלים – דבר המונע מרבים מאתנו לעסוק בספורט ובתחומים אחרים שאנחנו כל כך אוהבים.
מזל שיש את "נווה פארמה". "מוביליטי", התוסף החדש של החברה הוותיקה, המבוסס על קומפלקס חומרים ייחודי של מינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים, מקל על כאבי המפרקים ומשפר פלאים את התחושה הבלתי נעימה הזו, כשבסך הכל הרמנו כוס עם מים.

התוסף הייחודי מעודד את הגוף ליצירת קולגן וכך שומר על בראיות העצם. כמוסה אחת ליום ואתם חוזרים להגשות בטניס כמו לפני 20 שנה.

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא צורך במרשם רופא. המוצר בעל אישור משרד הבריאות.  לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר של "נווה פארמה"

https://www.facebook.com/NavehPharmaפייסבוק :

http://www.navehpharma.co.ilאתר :

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה