Translate

יום שלישי, 5 באפריל 2022

יום ההקשבה הישראלי הראשון בישראל יתקיים בתל אביב. מאת שרית יוכפז

 יום ההקשבה הישראלי הראשון בישראל

יתקיים בתל אביב

בימים אלו כשכולנו במרוץ החיים ובתקופה כל כך מאתגרת המאופיינת בריחוק חברתי ובחוסר וודאות, הרבה מאיתנו זקוקים למעט הקשבה. הקשבה פירושה לתת את מלוא תשומת הלב לדובר, בלי מקום לפרשנויות, בלי פילטרים אלא פשוט להקשיב אחד לשני. היא דורשת אימון ונחשבת לסוג של "אומנות" ועל מנת להעלות את המודעות לנושא בישראל יתקיים ב-29/4 "יום הקשבה הראשון בישראל " ביוזמת שרי ג'קסון קליין.

"יום הקשבה הראשון בישראל " יתקיים ביום שישי ה-29/4 עם כנס מרכזי בנושא, בבית ציוני אמריקה, כנס ההקשבה הראשון בישראל, במטרה להעלות את המודעות להשפעותיה המיטיבות של ההקשבה בחברה הישראלית, תוך כדי יצירת תחושה של סבלנות, קבלה, שייכות, הכלה ומנהיגות מתפתחת על מנת שנשים לב לשמירה על שיח מתון, מכבד ומלמד.

בכנס ישתתפו לראשונה מיטב המומחים והמרצים בתחום ביניהם: ד"ר נאדר בוטו קרדיולוג שידבר על הקשבה לגוף, פרופסור אבי קלוגר מהאוניברסיטה העברית בי"ם, המנטורית שרון אדם, הסופר והמחזאי ירון כפכפי, שרי ג'קסון קליין יזמית יום ההקשבה הישראלי, טלי אלימלך מנהלת מרכז "הזמנה לשקט" ביפו, נטאלי בן דוד אלנתן מייסדת ביה"ס אימושיין על שיטת סאטיה, איילת שחר שלום בנושא צופן ההקשבה כמפתח לפריצת דרך במערכות יחסים, העיתונאי החוקר רוני קובן והפסיכולוג הקליני אלון אמאנו קמפינו במופע מוזיקלי מרגש. צוות המומחים שיופיע יחשוף כלים, מחקריים מדעיים, גישות, טכניקות, סיפורי העצמה והשראה, לצד הדגמה של דוגמאות שונות להקשבה מיטיבה, שתומכים בגישה ומקדמים את נושא ההקשבה בישראל.

כנס ההקשבה הראשון בישראל יתקיים ביום שישי ה-29/4 בשעה 8:00 עד 15:00 בבית ציוני אמריקה, וישלב בתוכו הרצאות של מגוון מומחים להקשבה, סדנאות, מופעי תנועה מוזיקה ואומנים. בנוסף יתקיים באותו היום גם מיזם "ספסלי הקשבה", כך במהלך היום יפוזרו ברחבי הארץ ספסלי הקשבה עם מאות מתנדבים ביניהם: מאמני שיטת סאטיה של נטאלי בן דוד אלנתן, מנחי מעגל הקשבה מטעם מרכז אוריאל ומתנדבות מד"ר סבתא. במטרה שהעוברים ושבים יוכלו להתיישב על אחד הספסלים, לדבר ולהנות מחוויית ההקשבה.

על יזמית "יום הקשבה הראשון בישראל " שרי ג'קסון קליין - אמא של נויה ורומי ובזוגיות מאושרת עם עדי שהוא אבא של אוריון . בשנת 2002 פתחה סטודיו לעיצוב בתים ואירועים שהיה הצלחה גדולה במשך 18 שנה . כאדם סקרן, למדה ורכשה כלים מגוונים לטיפול במהלך השנים: מרפאה באמנות, מגשרת, קואצ'רית עסקית, מנחת אקו פלייבק תרפיהמאמנת סאטיה ומאסטר NLP   שניצלה בילדותה מפגיעה מינית שחוותה, רק בזכות מורה אחת שהאמינה והקשיבה לה.

"יום הקשבה הראשון בישראל " יתקיים ביום שישי ה-29/4 בבית ציוני אמריקה

לפרטים והרשמה: https://zoatlv.co.il/event/כנס-ההקשבה-הישראלי-הראשון/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה