Translate

יום ראשון, 24 במאי 2020

ח"כ פורר קיבל סקירה על אודות הפעילות של מד"א, לרבות מערך המתנדבים והעובדים הארצי של הארגון, הכולל קרוב ל-30,000 חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה. מאת שרית יוכפז



ח"כ עודד פורר בביקור במד"א:
"מד"א הוא אחד מהארגונים היעילים ביותר במדינת ישראל"
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ עודד פורר מסיעת "ישראל ביתנו", ביקר היום (א') בליווי ח"כ לשעבר מירב בן ארי במוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו.

ח"כ פורר קיבל סקירה על אודות הפעילות של מד"א, לרבות מערך המתנדבים והעובדים הארצי של הארגון, הכולל קרוב ל-30,000 חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה. במהלך הסיור, נחשף ח"כ פורר לפעילות המוקד הארצי של מגן דוד אדום, אשר פועל ביעילות יוצאת דופן, יחד עם שאר מוקדי מד"א ברחבי הארץ. בנוסף, קיבל ח"כ פורר סקירה על רכבי ההצלה השונים של מד"א, בהם כאלף ומאתיים אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, כשש מאות וחמישים אופנועי חירום, אופניים חשמליים, בימבולנסים, מסוקים, סירת הים-בולנס, אוטובוסים לטיפול נמרץ ופינוי המוני ורכבי הצלה נוספים של מד"א.

כמו כן, התעניין ח"כ פורר והתפעל מיכולותיו הטכנולוגיות והמקצועית של מוקד החירום 101 של מד"א המאפשר מענה מהיר של שניות בודדות לאלו הזקוקים לעזרה והתרשם מהתדרוך הטלפוני של החובשים והפראמדיקים במוקד עד להגעת צוותי מד"א.
בהמשך שמע על פעילות מד"א בימי משבר הקורונה, בהם ניתן מענה לכ-2,000,000 שיחות שהתקבלו במוקדים שהוקמו בתוך זמן קצר.

חבר הכנסת פורר הביע נכונות לסייע בקידומו של הפרויקט החדשני "מד"א בקהילה", שיצמצם את כמות הפינויים לחדרי המיון, באמצעות ביצוע בדיקות רפואיות מתקדמות למטופלים בביתם, על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א, ובליווי מרחוק של רופאים מומחים.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ עודד פורר: "מד"א הוא אחד מהארגונים היעילים ביותר במדינת ישראל, הנמצא בקידמת הטכנולוגיה ומציג תפיסת עולם חדשנית בנתינת שירות. ההנחה ש"הלקוח" של מגן דוד אדום, שבדרך כלל נמצא ברגעיו הקשים, זוכה למעטפת מהארגון, מרגע פנייתו ועד להגעתו לטיפול בבית החולים, צריכה להיות הנחת העבודה שכל משרד ממשלתי צריך ללמוד וליישם בכל תחום שבו ניתן שירות לאזרחים."
     
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ברצוני להודות לך, חבר הכנסת עודד פורר, על שהשקעת מזמנך והגעת אלינו. יכולת לראות מעט מן היכולות המבצעיות שלנו, הן בהיבט הטכנולוגי, וכמובן ברמת המקצועיות והמסירות של הצוותים שלנו. לצד ההון האנושי יוצא הדופן, כוחו של מגן דוד אדום נמצא גם בשיטות הפעולה המתקדמות והייחודיות שלו, ואני שמח שיו"ר ועדת הכספים בכנסת, חבר הכנסת פורר, נחשף לכך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה