Translate

יום שבת, 9 בנובמבר 2019

דבש אורגני נא הוא חומר פלאי של הטבע.מסיכת דבש לפנים זוהרות מאת: שרית יוכפז



דבש לפנים זוהרות
דבש אורגני נא הוא חומר פלאי של הטבע. הוא עשיר בלחות ובעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, בדיוק מה שעור הפנים שלנו צריך. הכינו בעצמכם מסיכת דבש ביתית, לעור זוהר ורענן. להלן 2 מתכונים, למסכת הזנה ומסכת פילינג של דבש
צוף מוצרי דבש אורגניים, מכוורת שמורת צוף
אנו רגילים לאכול אותו, בטח בראש השנה עם תפוח בדבש, אך האם חשבתם לשפר איתו את עור הפנים? דבש אורגני נא הוא חומר פלאי של הטבע. הדבש בעל תכונות טבעיות של אנטי בקטריאליות, אנטיספטיות (מרחיק זיהומים) ומרחיק פטריות. הוא עשיר בלחות ובעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, וזה בדיוק מה שעור הפנים שלנו צריך, גם לבריאות העור וגם להופעה זוהרת.

להלן שתי גרסאות למסכות דבש לפנים, מסיכת הזנה ומסיכת פילינג. הן תעזורנה לעור לזהור, לקבל את ההזנה שהוא צריך עד לשכבות העמוקות שלו, וגם תייצרנה ליפטינג עדין לפנים. מומלץ לעשות את המסכה לפני אירוע או חגיגה. אין לצאת לשמש מיד אחרי המסכה, לכן כדאי להתפנק איתה בשעות הערב או ממש לפני השינה.

מסיכת הזנה מדבש (באדיבות המטפלת אוראלה מור יוסף)
רכיבים:
1 כף דבש אורגני של צוף
1 ביצה (עדיף אורגנית)
1 כף לימון
6 טיפות שמן אתרי מסוג לבנדר/הדס/רוזווד (ניתן לערבב)

הוראות הכנה:
טורפים את הביצה, מוסיפים את הדבש והלימון. מערבבים היטב. מוסיפים את השמנים האתרים ומערבבים שוב. מורחים עם מברשת (או עם היד) על עור נקי.
נותנים למסכה להתייבש כ- 15 דקות. הביצה מתקשה על העור ויוצרת את הליפטינג. שוטפים במים פושרים.

מסכת פילינג איכותית מדבש
רכיבים:
150 מ"ל דבש אורגני של צוף
10 טיפות שמן לבנדר איכותי
5 טיפות שמן עץ התה
1 כף שמן שקדים/שמן זית
3 כפות קינמון מגורד

הוראות הכנה:
מערבבים היטב את כל חומרי המסכה. מורחים על הפנים בשכבה נדיבה ומשאירים על הפנים למשך 20 דקות. שוטפים במים פושרים. ניתן לשמור את חומרי המסכה גם לטיפול עתידי, ללא קירור.

צילום: אלברט אדות.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה