Translate

יום ראשון, 22 בספטמבר 2019

Wellness - המרכז המתקדם לרפואה טבעית.מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
Wellness
צילום: שרית יוכפז
- המרכז המתקדם לרפואה טבעית
בתמונה: ד"ר ראול רודריגז מציג את אחד המכשירים המשוכללים במרכז שלו wellness ברחוב הברזל 15 רמת החייל -בתל אביב. זהו מרכז בריאות שבין היתר משלב טיפולים טבעיים במחלות שונות בשטות הרפואה הסינית, תזונה ודיאטה. 
צופית גרנט, שחקנית, יוצרת סדרת המופת "אבודים", סיפרה לנו במסיבת עיתונאים - על השיפור הגדול במצבה הפיזי והבריאותי הודות למרכז Wellness בארבעת החודשים האחרונים רזתה ומרגישה נפלא .
עם יח"צ   גולן נהרדעא
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
למי שלא מכיר את מרכז Wellness לרפואה טבעית, אלטרנטיבית וקונבנציונלית, חייב לקרוא את הכתבה הזו. 
המרכז אינו מיועד רק למי שמרגיש לא טוב או חולה, ומעלה את המודעות לחשיבה מניעתית של חולי וכאב בעתיד. תמיד חשבתי שאני אדם בריא עם מודעת גבוהה לאוכל בריא והמון פעילות ספורטיבית. אחרי הביקור במרכז הבנתי שלא הבנתי כלום!!  זה הזמן לעשות "ריסטארט" ולהתחיל מחדש.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
עם ניל סאקר-מסטאר הילר מנטור בינלאומי-מעביר גם סדנאות בכל העולם על שינוי התנהגות ואורח חיים גוף ונפש. -מומלץ. עברתי אצלו טיפול
ניל כתב ספר: איך לחיות עם המפלצת של המאה ה21.
וספר מורה דרך לחיים היו טובים לעצמכם- ניר סאקר.".

Wellness הוא מרכז בריאות יוקרתי לאורח חיים בריא ונכון המספק טיפולים ותכניות בריאות לשיפור חיי האנשים. זה לא מספיק לא להיות חולים, חייבים למנוע ויפה שעה אחת קודם. המתח המלווה את חיינו, האוכל התעשייתי הלא בריא והשחיקה, הביאו את ד"ר ראול רודריגז (MD) ביחד עם ד"ר עדי סאקר (Ph.D) לפתוח ביחד מרכז בריאות אשר ייתן את הדגש על טיפולים היכולים לחדש אותנו. "הרפואה החדשה " New Medicine" שמאגדת תחת קורת גג אחת רפואה טבעית, אלטרנטיבית וקונבנציונלית. אם יש לכם בעיות ועברתם את כל הרופאים בארץ ונדמה לכם שלבעיה שלכם אין מזור, מרכז Wellness הוא המקום שלכם, כי עבורם תמיד יש מה לעשות.

ד"ר ראול רודריגז וד"ר עדי סאקר הם מומחים מובילים בתחום בעלי שם עולמי וניסיון של למעלה מ-50 שנה.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏
בתמונה: ד"ר ראול רודריגז רופא כללי (MD) בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב
,צילום: שרית יוכפז

 אשר התמחה גם ברפואה סינית וטבעית בבתי ספר לרפואה בסין וביפן. היה הראשון ללמד שיאצו בישראל באופן מסודר, וייסד את מכללת "מדיסין" לרפואה משלימה בישראל. הוא מומחה לבעיות בכליות, דרכי השתן, אף אוזן גרון, כאבים והפרעות הורמונליות, מחלות עור ומין, בעיות עיכול, כאבי שלד פרקים ושרירים, מערכות החיסון ובריאות האישה. וזאת בעזרת השיטות הטבעיות המשלבות רפואה סינית עתיקת ימין עם רפואה מערבית מודרנית.
ד"ר עדי סאקר Ph.D)) הינו מומחה בארץ ובעולם בתחום התזונה הנכונה ובריאות מערכת העיכול. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי הבריאות, ותואר שני ודוקטורט בתזונה הוליסטית. ד"ר סאקר הינו נטורופת ומוסמך להוראת טיפולי הידרותרפיה למעיים.

הטיפולים המוצעים במרכז Wellness הינם רבים ומגוונים משלבים טיפול בגוף ונפש:
"קולון-הידרותרפיה" טיפול ניקוי מערכת העיכול וניקוי הגוף מרעלים המשלבת ניקוי, תזונה נכונה ודיאטה לירידה במשקל. בטיפול בן 45 דקות ללא כאבים, מחודרת צינורית דקה לגוף דרך פי הטבעת, ומים טהורים נעימים שוטפים אותו. תוכלו לפתור בעיות של עצירות, בטן נפוחה, יציאות לא סדירות, עייפות וכובד. דרך נהדרת להתניע תהליך ירידה במשקל המלווה בתכנית בריאות.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
במרכז ד"ר סאקר וגולן נהרדעא במסיבת עיתונאים.

טיפול במזהמים של מערכת העיכול, בגלל תרופות האנטיביוטיקה, גלולות למניעת היריון, תרופות נוגדות חמיצות, סטרואידים, ובעיקר תרבות המזון המהיר והמעובד הדל בסיבים תזונתיים במינרלים ובוויטמינים, פטריה כמו הקנדידה לדוגמה, הופכת מצורת פטריית שמרים לצורה פטרייתית אגרסיבית המתפשטת במהירות בכל הגוף. הקנדידה גורמת לגזים, לנפיחות בבטן, לאקנה, עייפות, בעיות פוריות כאבי ראש וצוואר, לבעיות בדרכי השתן הפרשות מהנרתיק, ועוד. גם חיידק ההליקובקטר פילורי הוא חיידק שכיום שום אנטיביוטיקה לא יכולה לו. חיידק זה נמצא ברמה פתולוגית במערכת העיכול   אצל כ-70% מהאנשים. הטיפול הקונבנציונלי כשל. דוקטור ראול רודריגז מומחה בתחום יודע לטפל בחיידקים ובפטריות אלה ואחרות על ידי צמחי מרפא ותוספי תזונה נכונה.

Vitamin Drip, עירוי ויטמינים ומינרלים היישר אל מחזור הדם של המטופל, לספיגה של 100% הוויטמינים החסרים בגוף. מיועד לאנשים המרגישים עייפות, בעלי משקל עודף, לסובלים ממיגרנות ועוד.

האוזונותרפים - טיפול באוזון בעזרת חמצן, חמצן 3O חומר החיטוי הטבעי מהחזקים בעולם. הכנסת חמצן 3O למערכת הדם על ידי הזרקה ממוקדת או עירוי לווריד יוצר שינויים כימיים המחזקים את מערכת הגוף, תפקוד התאים וחילוף חומרים. 3O מרחיב את כלי הדם וממיס שומנים בדופן שלהם, משפר את החמצון בגוף ומאזן את המערכת החיסונית, נלחם בזיהומים כמו חיידקים, פטריות וטפילים, מדלל דם ומקטין קרישת דם, מנטרל רעלים ועוד. מיועד לאנשים הסובלים ממחלות וכאבים 

כמו דלקת מפרקים, כאבי שרירים, מחלות מעיים, בצקות ודליות ברגליים, ורגל סוכרתית.
MRT טיפול אלקטרומגנט זוהי "רפואת העתיד". הטיפול מחדיר אנרגיה לכל תא בגוף ומשפר החלמה של פצעים והפחתה של כאבים. המטופל נכנס לתוך מכונה הדומה למכשיר ה-MRI ואחרי דקות הכאב חולף. זהו המכשיר היחיד שמטפל בכאבי כל חלקי הגוף בבת אחת, ולא באזורים מסוימים בלבד.

אקופוקטורה, אמנות ריפוי יפנית המשחררת כאבים ומאזנת את אנרגיית הצ'י בגוף.
CoolWaves טיפול המפחית תאי שומן וצלוליט וממצק את העור. מחליף את ניתוח שאי
בת השומן. בעזרת מכשיר ה- CoolWavesהחדשני, גלי מיקרו מיוחדים מתכווננים באופן סלקטיבי על תאי השומן ובכך מפחיתים מצבורי שומן מקומיים באופן בטוח ומחליקים ומעלימים את סימני הצלוליט, לא פולשני וללא כאב.

טיפול Skinny Wrap טיפול טבעי להצרת היקפים, מיצוק העור, ושריפת קלוריות, ללא מאמץ. הגוף נמרח בתערובת ייחודית של צמחים ושמנים ואח"כ נעטף בתחבושות ובניילון לספיגה מקסימלית של החומרים. הטיפול יעיל בהפחתת צלוליט וסימני מתיחה ומגביר את זרימת הדם. לא פולשני וללא כאב. הטיפול זכה זו הפעם השנייה בפרס ההצטיינות היוקרתי של המגזין "מארי קלייר" הצרפתי המקביל לאוסקר של עולם הקוסמטיקה העולמי.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אריה שמעוני‏‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏
ד"ר סאקר צילום: שרית יוכפז

למרכז Wellness תכנית אנטי אייג'ינג מקיפה המותאמת לאנשים שרוצים להרגיש ולהראות צעירים. למי שרוצה לשפר את איכות החיים שלו ולהאט בצורה משמעותית את תהליך ההזדקנות הטבעית המגיע עם הגיל.
התכנית כוללת טיפולי אסתטיקה כמו טיפולי אוזון לעור הפנים, טיפולים באקנה, בקמטים וקמטוטים ובעור נפול שאבד לו הזוהר. התכנית כוללת גם הזרקות ומילוי קמטים בחומצות הילאורוניות ובוטוקס.

היהלום שבכתר בטיפולי האנטי אייג'ינג הוא הטיפול ההורמונלי Bio Identical Hormones החדשני, המיועד לנשים וגברים המגיעים לגיל המעבר. אם אתם רוצים לשמר את תאי המוח, להיות בעלי עור צעיר וזוהר, לחזק את העצמות (אוסטאופורוסיס), להילחם בדמנציה, בגלי החום, בדיכאון ובמחלות כלי דם ולב ובעיקר להילחם בזקנה, הטיפול הזה הוא מבחינת "מאסט" עבורכם. להבדיל מטיפולי העבר, בו ההורמונים שנלקחו בבליעה והכילו אסטרוגן שאינו זהה לאסטרוגן האנושי, ויותר מכך - מחקרים אף הוכיחו כי העלו את הסיכוי לחלות בסרטן השד התקפי לב ושבץ, הפעם מדובר בהורמונים מן הטבע התואמים במדויק את ההורמון האנושי. הפעם ניתן להעניק טיפול אישי לכל אחד עם תמהיל הורמונלי אישי. הטיפול הנוכחי יעיל לטווח ארוך, לנשים לטווח של חצי שנה, ולגברים עד ל-7 חודשים, כלומר רק 2 טיפולים בשנה. ניתן לקבל את הטיפול גם במשחה, וגם עם כדורים להורמונים משלימים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
מומחה להרדמה ועירויים אינפוזיות  של  מנרלים וויטמינים- ד"ר  חיים חסמינסקי.


במרכז Wellness היוקרתי אשר ברמת החייל, 
מכיל 8 חדרי טיפול מעוצבים ומאובזרים בציוד המתקדם ביותר בעולם. במרכז תמצאו בנוסף לד"ר רודריגז וד"ר סאקר, צוות מקצועי של רופאים, נטורופתים, מטפלים הוליסטיים, מומחים לניקוי רעלים ומאמני בריאות. והכל במקום אחד.

מרכז Wellness לבריאות טבעית, רחוב הברזל 15 רמת החייל תל אביב, קומה 2.
9910* www.wnc.co.il

מומלץ


התנסחתי בטיפול-ממליצה. צוות מיומן ומקצועי
מאת: שרית יוכפז  כתבת ועורכת.

תגובה 1: