Translate

יום רביעי, 20 במרץ 2019

מרכז 'בית צבר', מרכז רפואה אישית ושיקום יום, נחנך אתמול (19.3.19) ברמת גן בטקס חגיגי, בנוכחות סגן שר הבריאות . מאת: שרית יוכפז


מרכז 'בית צבר רפואה אישית ושיקום יום, נחנך אתמול (19.3.19) ברמת גן בטקס חגיגי,
מרכז 'בית צבר', מרכז רפואה אישית ושיקום יום, נחנך אתמול (19.3.19) ברמת גן בטקס חגיגי, בנוכחות סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן; ראש עיריית רמת גן, מר כרמל שאמה הכהן; מנכ"ל ג'וינט ישראל-אשל, מר יוסי היימן; ד"ר איתמר עופר, מנכ"ל צבר רפואה ואורחים נוספים.
בית צבר, יוזמה משותפת של משרד הבריאות, ג'וינט ישראל -אשל, וחברת חברת צבר רפואה, בעלת ותק של כ-15 שנה בטיפול באוכלוסייה הבוגרת ובשיקום, כבר החל לשרת את אוכלוסיית האזור לפני כחודשיים. המרכז מעניק את מכלול טיפולי השיקום לאוכלוסייה הבוגרת, במטרה לשפר את איכות חייהם ורווחתם, ולקדם אורח חיים בריא.  בית צבר, בניהולו הרפואי של ד"ר אורון כהן, מומחה ברפואה פיזיולוגית ושיקום, מלווה ע"י פרופ' אבי עורי, המנהל הרפואי של חטיבת השיקום בצבר רפואה. המרכז כולל בנוסף לרופאים צוות מומחים בשיקום מתחומי הפיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, עבודה סוציאלית ותזונה, ומציע טיפולים באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומכשור מתקדם. כמו צבר רפואה, גם בית צבר מעניק את שירותי השיקום במסגרת הסכמים עם קופות החולים וללא עלות נוספת למבוטחי הקופות שבהסדר.

בתמונה מימין לשמאל: ד"ר איתמר עופר, מר כרמל שאמה הכהן, הרב יעקב ליצמן, מר יוסי היימן. קרדיט צילום: גיא חמוי.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה