Translate

יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

לוריאל ישראל התגייסה לטובת המרכז האונקולוגי בבית החולים ע"ש "שיבא", תל השומר והקימה סלון טיפוח ויופי שיעניק טיפולים המיועדים לנשים וגברים החולים בסרטן. מאת: שרית יוכפז


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏אנשים מחייכים‏‏‏
פרופסור קוריס מנהל בית החולים וד"ר ברגר מתל השומר  עם שרית יוכפז עיתונאית במסיבת עיתונאים והשקה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
הרופאים.צילום: שרית יוכפז
L'OREAL ISRAEL פותחת סלון טיפוח ויופי,
במרכז האונקולוגי בבית חולים  ע"ש שיבא
תל השומר -  לנשים וגברים החולים בסרטן.

 סלון היופי יפתח במסגרת התכנית העולמית  של קונצרן לוריאל  "Beauty for better life"

·        אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "סלון הטיפוח והיופי מיועד להעניק לחולים מקום מפלט מהטיפולים הקשים שהם עוברים ואלו יוכלו ליהנות מטיפולים יעילים ומרגיעים".
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏נעליים‏‏‏‏‏
·        פרויקט הקמת סלון טיפוח ויופי לחולי סרטן הוא חלק מהאחריות התאגידית של קונצרן לוריאל, זהו מרכז הטיפוח השני שלוריאל ישראל מקימה לאחר פתיחת מרכז הטיפוח בעמותת "אוהל שרה" לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים אשתקד.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏כובע‏‏‏‏‏
·        הסלון מצויד במכשור עדכני ויאויש ע"י קוסמטיקאיות מקצועיות המתנדבות למשימה.
·        לפרויקט פותח מדריך ייעודי "האם את סובלת ממחלת הסרטן? גם העור שלך סובל" המעניק עצות ושיטות טיפול מיוחדות לעור במהלך ההתמודדות עם המחלה.



לוריאל ישראל התגייסה לטובת המרכז האונקולוגי בבית החולים ע"ש "שיבא", תל השומר והקימה סלון טיפוח ויופי שיעניק טיפולים המיועדים לנשים וגברים החולים בסרטן. מרכז היופי יספק טיפולי פנים, באמצעות אנשי מקצוע. זה הוא סלון הטיפוח השני מסוגו אותו מקימה לוריאל ישראל, הראשון הוקם במרכז עמותת "אהל-שרה".

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
עם מגי השחקנית שהגיע לתמוך.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל,  " נושא האחריות התאגידית חברתית מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה. מיזם סלון טיפוח ויופי, הוא חלק מאסטרטגיה גלובלית  של לוריאל המתקיימת תחת משימת "."Beauty for better life ההתמודדות עם מחלת הסרטן דורשת מהחולה לגייס את מלוא כוחותיו הפיזיים והנפשיים. למרות ההתפתחויות המבטיחות בעולם הרפואה, חולי הסרטן מתמודדים יום ויום, שעה שעה עם קשיים הנובעים מהמחלה ומתופעות לואי של הטיפולים המורכבים. ועם זאת, גם בתקופות הקשות ביותר, אנחנו רוצים להרגיש טוב ולהיראות טוב".

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Dorit Vidavsky‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏‏

מיזם סלון הטיפוח והיופי השני מסוגו בארץ, הינו חלק ממנעד הפעילויות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה, ומצטרף לפרויקטים מגוונים רבים שעורכת החברה בישראל כגון: "יום האזרחות הטובה", פרויקט "אמץ אח/אחות לוריאל", המעניק מלגות לסטודנטים במכללת נתניה, תמיכה בארגון "ילדים בסיכוי" ועוד."


מנכ“ל בית החולים תל השומר פרופ‘ יצחק קרייס: " היום זה יום חג. אנו חוגגים את חג החנוכה וגם חוגגים משהו לא שגרתי פתיחת סלון יופי של לוריאל. היום גם מציינים בארץ יום מחאה נגד אלימות נגד נשים - אין תשובה טובה יותר לאלימות מאשר הצד ההופכי שלה החמלה. השותפות והנתינה. אין דרך טובה יותר מאשר להראות את הפנים היפות".

עוד ציין פרופ' קרייס: "יש עוד הרבה דברים שצריך לעשות על מנת לרפא את גופו ונפשו של האדם. והמיזם הזה של סלון יופי וטיפוח של נשים מטופלות וחולות סרטן חלק מהמשימה של בית החולים שיבא שחרטה על דיגלה להפוך את שיבא מבית לחולים לבית של בריאות. אני שמח שחברת לוריאל חשבה על מיזם חשוב יפה ומרגש וצופה לנו עוד הרבה שיתופי פעולה!

שרית יוכפז:  רוצה להביע את תודתה והערכתה לד"ר   יעקב קורח ראש המחלקה הגיאונקולוגית ואת ד"ר פרי  מתל השומר -  שמצילים חיים בנשים החולות בסרטן הרחם.

באו לברך : מושיק תאומים בעל משרד הפרסום גיתם, פרופ אשר ברזלי, מנהל בית החולים לילדים ספרא מבית שיבא, יואל הר אבן עוזר בכיר למנהל בית החולים , ד"ר רענן ברגר מנהל מכון האונקולוגי, סימה אבו מנהלת אדמינסטרטיבית, השחקנית והדוגמנית מגי אזרזר, הזמרת שרון חזיז ,שהתרגשו מאוד מהמעמד ואמרו ללא ספק זהו יום מבורך ושמח למטופלים והמטופלות באונקולוגית...רק 

בריאות!




צילם": אסף לב                                                                                                              
בתמונה משמאל פרופ: קרייס                                                                                               
ומימין ד"ר רענן ברגר                                                                                                         
במרכז אלי שגיב מנכ"ל לוריאל                                                                                                      



תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏



המרכז הרפואי שיבא תל השומר חנך את מרכז הסרטן בשנת 2005.
זהו המרכז הגדול והמוביל בישראל המטפל בכ-4500 מטופלים חדשים בשנה ובעשרות אלפי מטופלים הנמצאים במעקב, בבדיקות ובטיפולים שונים. המרכז מעניק לחולי הסרטן מרחב בו יוכלו לשכוח מעט מהצרות ולהעביר את זמן ההמתנה הממושך בזמן הטיפולים והביקורים אצל הרופאים בבית החולים.
ברצוני לשבח  ולהודות בהזדמנות זאת את: ד”ר יעקב קורח ראש המחלה הגיאונקולוגיה ואת ד”ר פרי  ואת צוות המחלה . שהצילו חיים של נשים רבות שסבלו  וסובלות מסרטן הרחם.
אין לכם מושג כמה קשה לשמוע בשורה קשה שאת חולת סרטן. הניתוחים ההקרנות. הכימו. הסיטי הבדיקות התרופות . הפחד מהלא נודע . חולת סרטן 5 שנים צריכה להיות במעקבים כל 4 חודשים שהמחלה לא חוזרת . וזה לישון עם עין אחת פתוחה.

וכל דבר נחמד יכול לעשות טוב לחולה -אם הוא בא ממקום אמיתי של נתינה. והחברה משפחה רופאים   צריכה להיות סובלנים לחולות חולים אנקולוגיים .ואני כותבת  לכם מהלב. עם נסיון לצערי. 

רק בריאות אמן.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
משמאל:  מושיק תאומים מנכ"ל  משרד פרסום: גיתם.


צילום: אסף לב. שרה גילרוביץ.

מאת: מגזין הבריאות של שרית יוכפז

כתבת ועורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה