Translate

יום רביעי, 14 במרץ 2018

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין הומוריסטי חדש באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. מאת: שרית יוכפז

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין הומוריסטי חדש לאבחון מוקדם של סרטן המעי הגס

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין הומוריסטי חדש באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. הקמפיין עולה לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן המעי הגס ומוגש באופן הומוריסטי וקליל תוך התמקדות במסרים של חשיבות האבחון המוקדם של סרטן המעי הגס. את הקמפיין מובילה הסיסמה:" רוצים שגם הקקי שלכם יחייך ?".
 הקמפיין עולה בעיתונות, ברשתות החברתיות ובערוצי הדיגיטל למשך כשלושה שבועות.
סרטן המעי הגס הוא מחלת הסרטן השנייה בשכיחותה בישראל. היא מופיעה בשיעור דומה אצל נשים וגברים ושכיחה במיוחד מעל גיל 50. הסיכון לחלות בו עולה עם הגיל ומדי שנה מאובחנים כ-3,000 חולים חדשים. כאשר המחלה מתגלה בשלב מוקדם, סיכויי הריפוי מגיעים לכ- 90%. לכן, קיימת חשיבות רבה לגילוי מוקדם שמעלה את סיכויי ההחלמה. כמו כן כאשר מתגלה ממצא שפיר, הוא ניתן להסרה עוד לפני שהפך לסרטני, ומאפשר מניעת התפתחות של סרטן. סל הבריאות הממלכתי כולל ביצוע בדיקת דם סמוי בצואה ללא תשלום, כחלק מהתוכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס שיזמה האגודה למלחמה בסרטן, יחד עם משרד הבריאות, לנשים ולגברים בגיל 50 עד 74, אחת לשנה וכן לנשים ולגברים בגילאי 40 עד 49 אחת לשנה, שלהם קרוב משפחה מדרגה ראשונה שחלה בסרטן המעי הגס. מי שהתגלה אצלו דם סמוי בצואה, יופנה במסגרת סל הבריאות לביצוע בדיקת קולונוסקופיה ללא תשלום. בדיקה זו מיועדת גם לאנשים מגיל 40  שיש להם קרוב משפחה מדרגת ראשונה שאובחן כחולה בסרטן המעי הגס, להם מומלץ לבצע אותה מדי חמש שנים, או על פי המלצות הרופא.

קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום - גיתם BBDO, מנכ"ל: עדו הרטוב, מנהל קריאייטיב ראשי: דני יעקובוביץ,סמנכ"ל קריאייטיב: שרון תאלס רפאלקריאייטיב: מיכל פרי וסיון הבריסמנכ"ל לקוחות: יונתן רגבמנהלת לקוחות: אודליה שטרןתקציבאית: עדי צור, סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן, מפיק: ערן הראל, סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא ויינגסט, טראפיק קריאיטיב: דנה באומן, מנהלת סטודיו אוף ליין: מירב פלד, סטודיו אוף ליין: לובה סימוקוב, תום האן, מיכל ידגר, איילת ליבנה ולירן רבני גלבוע, מנהל מחלקת דיגיטל: עידן ג'רבי, מנהל סטודיו דיגיטל: אלמוג מוסקוביץ, סטודיו דיגיטל: אנה פוליוסוק, מדיה: טל לוכביצקי, כפיר טיטלבאום, יסמין סומך ודויד קיאק, עריכת סאונד: סאונדהאוס, בית פוסט: גוטמן, קריינית: ספי ינקו, זמר קקי: איתמר שטורם. לקוח - האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה - מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל - זיו דוכן, דוברת - נאוה עינבר.

האגודה למלחמה בסרטן, הינה ארגון ללא כוונות רווח הפועל בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן, נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.באגודה למלחמה בסרטן, פעילים בקהילה המקומית כ- 3,500 מתנדבים הפרוסים ב - 70 סניפים בכל רחבי הארץ השותפים לקידום המאבק בסרטן באיזור מגוריהם. למענה על שאלות הכנסו לאתר בכתובת הבאה:www.cancer.org.il או התקשרו למוקד הטלמידע, המאויש 24 שעות ביממה, בטלפון 1-800-599-995. לתרומות התקשרו 1800-35-46-46.
לינק לסרטון בפייסבוק:


לינק לסרטון ביוטיוב:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה