Translate

יום שני, 12 ביוני 2017

יואב רובינשטיין התמנה למנכ"ל קבוצת שחל דירקטוריון קבוצת שחל, המובילה במתן שירותי ניטור ואבחון מרחוק של חולי לב וריאה מאצ:שרית יוכפז


יואב רובינשטיין התמנה  למנכ"ל קבוצת שחל

דירקטוריון קבוצת שחל, המובילה במתן שירותי ניטור ואבחון מרחוק של חולי לב וריאה והמפתחת  פתרונות מתקדמים  בתחום הטלרפואה, אישור את מינויו של יואב רובינשטיין  למנכ"ל הקבוצה.

מדריקטוריון החברה נמסר כי "תפקודו של יואב בחברה, בחמש השנים האחרונות, לצד הידע והנסיון הרבים שצבר כמנהל פיתוח עסקי בתעשיית קרנות ההון הפרטיות, יובילו את קבוצת שחל לצמיחה תוך ביסוס מעמדה כחברה מובילה בתחומה"

יואב רובינשטיין אמר היום: "אני מודה לדירקטוריון הקבוצה על הצבעת האמון בי ומצפה להמשך עבודה משותפת עם בעלי החברה והנהלתה למען הצלחתה של קבוצת שחל"


יואב רובינשטיין (44) הצטרף לקבוצת שחל ב 2012 לתפקיד סגן נשיא החברה ומנהל הפיתוח העסקי. קדמו לכך תפקידי ניהול השקעות בקרן ההשקעות אייפקס פרטנרס ויועץ בכיר בקבוצת סבן קפיטל .
ליואב תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי 


על קבוצת שחל:

שח"ל הוקמה ב-1987 כחברה שמפעילה קו פרטי של ניידות לטיפול נמרץ למנויים, והפכה לחברה מובילה במתן שירותי ניטור ואבחון מרחוק של חולי לב וריאה מסוג CHF (אי ספיקת לב) ו COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית), שעיקר פעילותה בגרמניה ובישראל. שירותי הניטור של שח"ל, מאפשרים מדידה מרחוק של משקל החולה, לחץ הדם שלו, מידת החמצן בדם ועוד, וכך מצמצמים את ההוצאות הרפואיות של קופות החולים וחברות הביטוח. היום נסחרת החברה בבורסה של ציריך לפי שווי של 76 מיליון פרנק שוויצרי.

קבוצת שחל – בעלים
קבוצת ציי מנקה Cai Mengke – 30.95%
קבוצת אלרואי – 23.90%
הימלאיה ניהול נכסים- 16.72%
G.Z אחזקות וניהול – 8.78%
ציבור – 19.56%


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה