Translate

יום שבת, 29 באפריל 2017

יום העצמאות ה 69 למדינת ישראל הניתוח הפלסטי הכי ישראלי: שאיבת שומן מאת: שרית יוכפז

יום העצמאות ה 69 למדינת ישראל
הניתוח הפלסטי הכי ישראלי: שאיבת שומן
82% מהישראלים חושבים שניתוח פלסטי תורם לחיזוק הביטחון העצמי



סקר שבחן את נושא הניתוחים הפלסטיים בישראל חושף תמונת מצב מעניינת ומשקף איזה ניתוחים פלסטיים הישראלים אוהבים לעשות ומהן הסיבות בגללן הם בוחרים בניתוח פלסטי. מהסקר שנערך לאחרונה ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי הניתוחי הכי פופולארי בישראל הוא שאיבת שומן המועדף על ידי 27% מהישראלים, מתוכם הן  56% נשים וכ - 44% גברים. אחריו במקום השני ניתוח אף שמועדף על ידי 23% מהישראלים, מתוכם 53% גברים וכ- 47% נשים. במקום השלישי ניתוח חזה שנבחר על ידי 16% מהישראלים מתוכם כ- 93% נשים, הרוצות להגדיל, או להקטין, אך מעניין גם את 7% מהגברים שבחרו בקר בניתוח הזה וככל הנראה סובלים מתופעה של חזה נשי ויכולים לעבור הליך הקטנה שנקרא גינקומסטיה. למקום הרביעי הגיע ניתוח הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים שמועדף על ידי  12% מהישראלים, מתוכם 67% נשים וכ-33% גברים, במקום החמישי מתיחת פנים או צוואר שנבחר על ידי 11% מהישראלים, מתוכם כ-  90% נשים וכ- 10% גברים ובמקום השישי והאחרון שהוכרע על ידי  9%, מהציבור, הוא ניתוח למתיחת הבטן והזרועות מתוכם 60% נשים וכ- 40% גברים. המשתתפים בסקר התבקשו להשיב על איזה צורך לדעתם עונה ניתוח פלסטי. מהתשובות עלה כי 82% מהישראלים חושבים שניתוח פלסטי תורם לחיזוק הביטחון העצמי, 9% השיבו שלדעתם הניתוח פלסטי משפר את המראה בתמונות שהם מעלים לרשתות החברתיות, 5% חושבים שניתוח פלסטי תורם למציאת זוגיות ורק 1% טענו כי הוא מסייע בקבלה לעבודה. הסקר נערך לאחרונה בקרב 508 נשים וגברים תושבי ישראל בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי מייצג המשקף את האוכלוסייה היהודית הדוברת עברית בישראל באמצעות מכון איפסוס מחקרי שוק.

ד"ר יורם וולף, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית אמר כי :"הסיבה לעובדה כי תושבי ישראל מבקשים בעיקר פיתרון למצבורי השומן ולעיצוב מחדש של האף, טמונה ככל הנראה במודעות הגוברת למראה בריא ולעידן צילומי הסלפי  ברשתות החברתיות. חשוב לדעת כי ניתוח פלסטי מחולל שינוי דרמטי, אך מהותי להבין שהציפיות של המטופלים צריכות להיות מספיק ריאליות על מנת שיאפשרו לנו לבצע ניתוח בטיחותי. אני קורא לתושבי ישראל לא לסמוך על פרסומות ומבצעים ולוודא שהמנתח שבחרתם הוא בעל תואר מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית שהוא חלק מההסתדרות הרפואית".

על האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הינו חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לרופאים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בישראל. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוקוכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ לציבור להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח www.plasticsurgery.org.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה