Translate

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

פתיחת המרכז של נוירוניקס בלונדון.ללטיפול בחולי אלצהיימר.מאת: שרית יוכפז



           
חברת נוירוניקס, מפתחת המערכת החדשנית  neuroAD  לטיפול בחולי אלצהיימר - פותחת מרכז טיפולי ראשון בלונדון

Neuronix Ltd.  פתחה את המרכז הראשון שלה לטיפול באמצעות מערכת neuroAD Therapy  בבריטניה. המרכז, הממוקם בלונדון, יעניק טיפול לחולי אלצהיימר תוך שימוש במערכת ה-neuroAD של החברה.  המרכז מנוהל על-ידי ד"ר וויין קמפרס (Wayne Kampers), פסיכיאטר מומחה לטיפול במחלות אלצהיימר ודמנציה.

"אנו מתרגשים מ
פתיחת המרכז של נוירוניקס בלונדון. לראשונה, אנחנו יכולים להציע את טיפול neuroAD למטופלים בבריטניה,"אמר איל בר-אור, מנכ"ל נוירוניקס. "המרכז מצטרף למרכזים הפועלים במדינות אחרות שבהם חולי אלצהיימר מפיקים תועלת מהטיפול החדשני שלנו. אנו מקווים שהמרכז בלונדון יהווה את הבסיס לפתיחת מרפאות נוספות בבריטניה כך שיותר אנשים הסובלים מאלצהיימר ברחבי בריטניה יוכלו להפיק תועלת מטכנולוגיית neuroAD."

" מערכת ה-neuroAD מביאה גישה טכנולוגית חדשנית ובלתי פולשנית להתערבות במחלה, הניתנת במקביל לתרופות הקיימות, ולפיכך מאפשרת טיפול טוב ויעיל יותר באנשים עם מחלת האלצהיימר," אמר ד"ר וויין קמפרס. " ע"י שיפור היכולות הקוגניטיביות של המטופלים, המערכת מקלה על תפקודם היום-יומי, ומאפשרת לנו לסייע  להם וגם לבני המשפחה הנדרשים לטפל בקרוביהם החולים."

מחקרים קליניים, לרבות מחקר פיבוטלי (שלב III) שנערך לאחרונה במספר רב של מרכזי רפואיים בארה"ב (שתוצאותיו הוגשו למנהל המזון והתרופות, FDA), הראו שמערכת ה-neuroAD משפרת את היכולות הקוגניטיביות של חולי מחלת אלצהיימר בשלבים התחלתיים ואמצעיים של המחלה, כמו גם את התנהלותם היומיומית. התוצאות של מחקרים אחרים, שכללו זמני מעקב (Follow up) ארוכים יותר, הראו שהשיפור לאחר הטיפול נשמר עד לשנה, ובנוסף ניתן גם לשפר ולייצב את מצבם של החולים לפרקי זמן ארוכים יותרבאמצעות טיפולים חוזרים.
לפני הטיפול עוברים החולים בדיקה רפואית ונוירו-פסיכולוגית מקיפה ע"י הרופא האחראי, ואם נמצאו מתאימים לטיפול, עוברים סריקתMRI של המוח (על מנת למפות את האזורים הרלוונטים לטיפול באופן מדוייק). תוכנית הטיפול במערכת ה-neuroAD מורכבת מ-30  טיפולים בני שעה אחת מדי יום, חמישה ימים בשבוע, לאורך שישה שבועות.
מערכת ה-neuroAD, המוגנת בפטנט, משלבת גרייה אלקטרו-מגנטית לא-פולשנית, Transcranial Magnetic Stimulation (TMS) לאזורים קורטיקליים (cortical) נבחרים במוח, במקביל לתרגול קוגניטיבי המכוון להפעיל את אותם האזורים, באופן   המותאם אופטימלי למטופל. הטיפול במערכת ה-neuroAD ניתן במקביל להמשך כל טיפול תרופתי אחר במחלה.
מערכת ה-neuroAD מאושרת לשימוש באירופה (סימון CE 0482) וכן ע"י משרד הבריאות הישראלי.


אודות נוירוניקס בע"מ ומערכת ה neuroAD™:

נוירוניקס בע"מ היא חברה ישראלית פרטיתמשרדי החברה נמצאים ביקנעםולה חברות בנות בארצות הברית ובאנגליהנוירוניקס מפתחת,מייצרת ומוכרת טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך לטיפול במחלת אלצהיימר.
הטכנולוגיה של נוירוניקסהמוגנת בפטנטמשלבת באופן ייחודי גירוי מגנטי לא-פולשני לאזורים במוח המושפעים ממחלת אלצהיימר עם אימון קוגניטיבי המפעיל את אותם אזוריםשילוב זה גורם לשיפור ארוך טווח בפעילות המוח ולשיפור בתפקודם של החולים.
בניסויים קליניים רבים אשר התקיימו בישראלבארצות הברית ובמספר מרכזים רפואיים נוספים בעולםהוכחה neuroAD™ כבטוחה ויעילה בשיפור היכולות הקוגניטיביות והפקוד היומיומי של חולי אלצהיימר בשלבים ראשוניים ואמצעיים של המחלהבהשוואה לקבוצת הביקורת.
מערכת ה  neuroAD™מאושרת לשימוש בישראל (אישור משרד הבריאות), באירופה ובאזורים נוספים בעולםבישראל קיימים שני מרכזים רפואיים בהם ניתנים הטיפוליםהמערכת אינה מאושרת לשימוש מסחרי בארצות הברית.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה