Translate

יום רביעי, 18 בספטמבר 2024

מגן דוד אדום מרכין ראש עם נפילתה בקרב בעזה של פראמדיקית לוחמת צה"ל ומתנדבת מד"א אגם נעים ז"ל,מאת שרית יוכפז

 



פראמדיקית לוחמת צה"ל ומתנדבת מד"א סמ"ר אגם נעים ז"ל נפלה ברפיח

 

"היא הייתה גאה להגן על המדינה ולהציל חיים - גם במדי צה"ל וגם במדי מד"א"

 

מגן דוד אדום מרכין ראש עם נפילתה בקרב בעזה של פראמדיקית לוחמת צה"ל ומתנדבת מד"א אגם נעים ז"ל, לוחמת בגדוד 52, שנפלה אתמול (ג') ברפיח. אגם ז"ל, שהתגוררה בקיבוץ משמרות הותירה אחריה הורים ו-2 אחיות תובא למנוחת עולמים בבית העלמין בקיבוץ מגוריה.

 

אגם ז"ל הוכשרה בניידות טיפול נמרץ של מד"א כחלק מקורס פראמדיקים הצבאי אותו סיימה בחודש מרץ האחרון כחניכה מצטיינת לימודית. בהמשך, תוך כדי שירותה הצבאי כפראמדיקית לוחמת בעזה הקפידה בכל חופשה להגיע למשמרות במד"א על מנת לשמור על כשירותה ורמתה המקצועית הגבוהה. את משמרתה האחרונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א עשתה ביום א' (15.9), יומיים לפני שנפלה בעזה. חבריה במד"א מספרים כי היא תמיד הייתה נכונה לעזור, אהבה מאוד את תחום הצלת החיים והייתה מקצועית באופן יוצא דופן.

 

פראמדיק מד"א בן כוכבי, שהיה יחד עם אגם ז"ל במשמרתה האחרונה במד"א: "קיבלתי את הבשורה על נפילתה בהלם ועצב רב מאוד. רק ביום ראשון האחרון עשינו משמרת יחד בניידת טיפול נמרץ באור עקיבא. היא הייתה מקצועית ומוכשרת מאוד. היא הייתה גאה להגן על המדינה ולהציל חיים - גם במדי צה"ל וגם במדי מד"א. היא הייתה מלאת שמחת חיים ואושר וזה כאב גדול. קשה לי לחשוב עליה בלשון עבר ושזו הייתה המשמרת האחרונה שלי איתה".

 

ים ברבי, פראמדיקית במד"א והמדריכה הראשית של אגם בקורס הפראמדיקים הצבאי: "אגם ז"ל הייתה חניכה מיוחדת ובולטת, הן מקצועית והן אישית. היו לה הישגים לימודיים מרשימים מאוד במהלך הקורס. היא הייתה חייכנית, מקצועית, צנועה ואדיבה מאוד. היא הייתה בעלת ממוצע הציונים הגבוה ביותר בקורס, אותו סיימה במרץ השנה בהצטיינות. יהי זכרה ברוך".

 

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אגם ז"ל הייתה מצטיינת בכל תחום שנגעה בו ושאפה להציל חיים גם במדי צה"ל וגם במדי מד"א. אגם ז"ל הייתה בולטת בצורה יוצאת דופן במקצועיות ובאהבה שלה לזולת ולהצלת חיים. אנו שולחים תנחומים גדולים למשפחתה ומחזקים את ידם בשעה קשה זו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה