Translate

יום רביעי, 11 ביולי 2018

נתן וולוך, יו"ר סיעת הגמלאים בתל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעירייה פנה ביוזמה חדשה לסגן שר הבריאות ליצמן: מאת: שרית יוכפז




יש לגבש  תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל השלישי בחדרי מיון ובמחלקות האישפוז

נתן וולוך: "אין שום סיבה שבני הגיל השלישי ימתינו בתורים ארוכים בבתי החולים ויאושפזו במסדרונות המחלרות - ובכך בריאותם השברירית תיפגע עוד יותר"

נתן וולוך, יו"ר סיעת הגמלאים והאזרחים הוותיקים בתל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעירייה בפנייה לסגן שר הבריאות: גבש תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל  השלישי בחדרי מיון ובמחלקות האישפוז בבתי החולים.

וולוך פנה בימים האחרונים לסגן שר הבריאות במכתב בנושא, בו נכתב: 

"אני פונה אליך בעניין דחוף וחשוב, המובא לפתחי פעם אחר פעם: בני הגיל השלישי במדינה מגיעים לא פעם עם בעיות בריאות שונות לבתי החולים, נעזרים בחדרי המיון ומתאשפזים במחלקות השונות.
בחדרי המיון הם פוגשים מציאות קשה: הם נאלצים להמתין שעות על גבי שעות בתור, כשהם חשים ברע ולעתים סובלים מחולשה.
גם במחלקות האשפוז המצב לא טוב יותר, ופעמים רבות הם מאושפזים במסדרונות המחלקה, חשופים לעין כל, חלשים ופגיעים.

המצב הזה בלתי נסבל. לא ייתכן שאדם מבוגר, הזקוק לשירותי בתי החולים הציבוריים בישראל, ייאלץ להמתין שעות בתורים ולפגוע עוד בבריאותו השברירית ממילא, לא ייתכן שאדם מבוגר יאושפז על מיטה במסדרון בית החולים ולא לזכות למינימום הכבוד והפרטיות המגיעים לו, בפרט כשהוא חולה וחלש כל כך.
אני סבור, כי הגיעה העת שמדינת ישראל תגבש תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל השלישי, בבתי החולים. במסגרת תעדוף זה, לא ייאלצו המבוגרים להמתין בתור בחדרי המיון ובמסגרת אשפוזם, לא יאושפזו במסדרונות המחלקות.

אדוני, הגיע הזמן שמדינת ישראל, בהגיעה לשנתה ה-70, תתייחס בכבוד הראוי לאזרחיה המבוגרים, גם ובמיוחד בבואם לקבל טיפול בבתי החולים, ותעשה כל שביכולתה על מנת להיטיב את הטיפול בהם ולהקל את סבלם וכאבם". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה