Translate

יום שלישי, 22 במאי 2018

כל מה שצריך לדעת על תכונות המרפא של צמח האלוורה- באדיבות פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף. שרית יוכפז




כל מה שצריך  לדעת על
תכונות המרפא של צמח האלוורה
מומחי חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף

"לרובנו האלוורה  מוכר כג'ל ירוק המשמש להרגעת כוויות, אך צמח האלוורה הוא בעל סגולות ריפוי רבות אחרות, שהפכו אותו  לצמח בריאותי". אומר  פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף.

"קליאופטרה מלכת מצרים השתמשה בצמח האלוורה לשימור יופייה ונעוריה, ומסתבר שעלי האלוורה יכולים  לשפר גם את תפקודי מערכת העיכול, לטפח את העור והשיער, להרגיע את המעי הגס  ואף שתיית מיץ אלוורה תעניק לגופנו סגולות רפואיות רבות".

לכן, למי שעוד לא מכיר את יתרונותיו הבריאותיים של צמח האלוורה, מומחי חברת הרבלייף ריכזו את כל מה שצריך לדעת על האלוורה:
עוזר לירידה במשקל -  האנזימים שקיימים במיץ האלוורה עוזרים לתהליך מואץ של מערכת העיכול ומסייעים לה לפרק שומנים, סוכרים וחלבונים.

עוזר למראה עור הפנים- הקולגן שמצוי בצמח האלוורה מזין את תאי העור והשיער, ומרפא פצעים, חתכים וכוויות.
עוזר לטיפול בסוכרת- האלוורה מאזנת את רמת הסוכר בדם.
עוזר לחולי סרטן- מיץ האלוורה מגביר את יצור האנזימים האנטיאוקסידנטים שעוזרים בניקוי הגידול, כמו כן מרגיע את הגוף לאחר טיפולי הקרנות.
לסובלים מעצירות- שתיית מיץ האלוורה משפרת  את פעולת המעיים.


מלא בוויטמינים - צמח האלוורה מכיל ויטמינים מקבוצת B בנוסף 
ויטמינים C, A  ו- E.
מאפיינים אנטי  בקטריאליים שעוזרים לטפל בסטרפטוקוקוס, דיפתריה וקדחת הנילוס. האלוורה מרפא פצעים, מרגיע דלקות עור ועוזר  בתפקוד מערכת העיכול.
לניקוי פנימי ולמערכת העיכול – בין תועלותיו הרבות כצמח מלא באנזימים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות, נמצא כי האלוורה תומך בניקוי פנימי של מערכת העיכול ואף מרגיע אותה.

לקראת קיץ 2018 חברת הרבלייף מציעה תרכיז משקה אלוורה דל קלוריות ללא תוספת סוכר, המעניק מתיקות מעודנת ומרעננת שהופכת את המים לטעימים יותר. התרכיז הינו דל קלוריות ומכיל רכיבים טבעיים כגון: 40% מיץ מעלי אלוורה שלמים ותמצית קמומיל. מתאים לשימוש יומיומי.
מחיר לצרכן: 174.20 ש"ח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה