Translate

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

כנס השנתי, המדעי-המדעי לאומי של "ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל" , במלון הילטון ב7-8/12 מאת: שרית יוכפז

כ66% מההורים ל 1-3 ילדים  היו מעדיפים לקחת את ילדיהם לטיפול שיניים אצל רופאים פרטיים ולא במרפאות השיניים של קופות החולים, כך עולה מסקר שערכה ההסתדרות לרפואת שיניים לקראת הכנס השנתי שיערך מחר במלון הילטון ב7-8/12 בהשתתפות 1500 רופאי שיניים

כבר כ-1,400 רופ"ש נרשמו לכנס הר"ש השנתי 
7-8/12/2017 | מלון הילטון תל אביב
הפנים הנוספות של האסתטיקה ורפואת השיניים
?Esthetic Dentistry and Esthetic Medicine – Where Are We
בין רופ"ש אשר נרשמו לכנס עד ל- 1.12.17 ואשר יהיו נוכחים בפועל, תתקיים הגרלה רבת פרסים 
הקדימו להרשם טל: 03-6283700, vered@ida.org.il , talia@ida.org.il
במסגרת הכנס יערכו מספר סדנאות:
  • ה.א שיטות - סדנת תפירה בחדר הדקל. לפרטים ולרישום לחצ/י כאן  
  • אבראקדברא - הכרת מערכת חדשנית לשיקום ע"ג שתלים בחדר הרימון לרישום לחץ כאן
  • דנטאוריינט פוס טיפול שורש מודרני ב-3 שלבים, עם מערכת XP Endo בחדר קינג סולומוןלרישום ולפרטים נוספים - לחץ כאן
  • דיבידנט - One Visit Dentistry בחדר השקמה. לרישום לחץ כאן
  • דקסל פארמה טכנולוגיות - "טיפים שימושיים לטיפול עם פריוצ'יפ" בחדר השקמה.
    הדרכה ראשונה בשעה 9:30, הדרכה שניה בשעה 12:30. ע"ב כל הקודם זוכה

לקראת הכנס השנתי, המדעי-המדעי לאומי של "ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל" , ערכה לאחרונה ההסתדרות לרפואת שיניים סקר, באמצעות מכון "מאגר מוחות" בראשותו של פרופ' יצחק כץ. הסקר נערך כסקר אומניבוס, בקרב מדגם אקראי של 501 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, הורים לילדים עד גיל 15.

ע"פ ממצאי הסקר כ66% ל1-3 ילדים, היו מעדיפים לקחת את ילדיהם לטיפול אצל רופאי שיניים פרטיים, באם הייתה ניתנת להם זכות הבחירה, במסגרת חוק בריאות ממלכתי (טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 15 ) בעוד רק כ17%, היו מעדיפים לקחת את ילדיהם למרפאות השיניים של קופות החולים.17% האחוז הנותרים השיבו כי זה לא משנה להם אם ילדיהם יטופלו אצל רופאים פרטיים או במרפאות של קופות החולים.

כאשר מדובר בכלל ההורים לילדים עד גיל 15 השיבו כ58%  מבעלי הדעה, כי הם מעדיפים לקבל טיפול בעבור ילדיהם אצל רופא שיניים פרטי וזאת לעומת 22% אשר השיבו כי הם מעדיפים כי ילדיהם יקבלו טיפול במרפאות השיניים של קופות החולים. 20% הנותרים השיבו כי זה לא משנה להם היכן.

חוק בריאות ממלכתי, טיפולי שיניים חינם לילדים נכנס לתוקפו בשנת 2010.בתחילה הטיפול ניתן לילדים עד גיל 8 ובהדרגתיות עלה גיל הזכאות לטיפולים. בינואר השנה נכנסה הרחבה נוספת של החוק וכעת זכאים לטיפול ילדים עד גיל 15. ע"פ החלטת ממשלה משנת 2010 החוק היה אמור לחול גם על רופאי השיניים הפרטיים אולם עקב סיבות שונות ועיכובים בירוקרטיים הדבר טרם קרה.
בעקבות ממצאי הסקר אמר יו"ר ההסתדרות לרפואת שיניים ד"ר יצחק חן: "הגיע הזמן שממשלת תענה לרחשי הלב של הציבור, תעמוד בהתחייבותה ותאפשר לממש את זכות הבחירה ברופא המטפל" .

 הכנס המדעי- לאומי שיתקיים בין התאריכים ה7-8/12 במלון הילטון תל אביב תחת הכותרת "הפנים הנוספות של האסתטיקה ורפואת השיניים" וישתתפו בו כ1500 רופאי שיניים וטובי המומחים מהארץ ומהעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה