Translate

יום שני, 6 בדצמבר 2021

הפצוע שנפגע באורח אנוש בתאונת דרכים הדליק נר חנוכה עם הפראמדיק שהציל את חייו/ מאת שרית יוכפז

                            


       נר שמיני של חנוכה בתחנת מד"א בשדרות:

הפצוע שנפגע באורח אנוש בתאונת דרכים הדליק נר חנוכה עם הפראמדיק שהציל את חייו

 

אמש (א') התקיים טקס הדלקת נר שמיני והאחרון של חנוכה בתחנת מד"א בשדרות בחנוכייה מיוחדת שבנה הפסל פאראמדיק מד"א אבי צפון מחלקי קסאמים שנורו על שדרות משולבים במשולש אדום ומסמלים את שילובה של מגן דוד אדום במענה רפואי בהתקפות הקסאמים על העיר.

 

את החנוכייה הדליק יעקב (21) שנפצע לפני כשנה באורח אנוש בתאונת דרכים בכביש 232 הסמוך לשדרות יחד עם צוות מד"א, הפראמדיק משה מור והחובשים ויטלי לנדמן, ירין בניטה, בועז צברי, אלאור טוויל שטיפלו בו בשטח והצילו את חייו. אושר, אחיו של יעקב סיפר לנוכחים על התאונה הקשה וישי, אביו של יעקב העניק לצוות תעודות הוקרה בשם המשפחה.

 

בטקס ההדלקה שבמהלכו חולקו ערכות עזרה ראשונה מתקדמות למתנדבי מד"א שהצטרפו ליחידת הכוננים של מד"א בעיר לקחו חלק אלון דוידי ראש עיריית שדרות, לילך שיינגורטן מנכ"לית מועצה אזורית שער הנגב, הילה ברזילי מנהלת מרכז חוסן שדרות-שער הנגב, מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי, מנהל תחנת מד"א בשדרות אביב שנאור, יו"ר המתנדבים בתחנת מד"א שדרות בועז צברי, עובדי ומתנדבי התחנה

 

מנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קרדי: "חג החנוכה מסמל עבורנו את האור של העם היהודי, אצלנו, החובשים והפרמאדיקים שפועלים מסביב לשעון על מנת להציל חיים אנחנו רואים את האור בברק של העיניים כשאנחנו באים להעניק טיפול רפואי לחולה או פצוע שזקוק לנו. מרגש לראות את יעקב שמשתקם מפציעות הקשה מדליק את האור יחד עם פראמדיק מד"א שהציל את חייו. אני רוצה להודות לעובדים ולמתנדבים הבוגרים ולבני הנוער שמפיצים אור של עזרה והסיוע לכל אחד ואחת במשך כל השנה."

 

לאחר הדלקת הנרות, פוסק ההלכה לצוותי מד"א הרב יהודה דנה לימד דברי תורה בנושא  חנוכה לעובדים ולמתנדבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה